pirmdiena, 2013. gada 7. janvāris

sākam 2o13

ir 1dienas rīts un gulētas ne vairāk ne mazāk par 2h un kamēr vēl esmu pie kaut kādas jēgas uzrakstīsim ko!

par jauno gadu neko daudz neuzrakstīšu, kā tikai trīs lietas labas lietas, nākamgad BŪS savādāk! arī es esmu par vecu ...... :) un šoreiz ir pat divi notikumi saistībā ar sportu! :D biju skriet, šoreiz ne pa skreijceliņu, bet gan ārā, jap ārā Rīgas ielās, un nē pats es to nebūtu darījis, ja ne vien viena meitene mani nebūtu uzaicinājusi, aizgājām paskriet 4dien 1h50min = 15.10km 5dien darīju to pašu 1h50min = 14.91km 6dienā es nevarēju paiet! :D 7dien jau varēju pa kāpnēm uz 5 stāvu uzskriet! :))  beidzot arī es noskatījos filmu ''Sapņu komanda'' tiešām laba beidzot pēc ilga laika nebiju vīlies kino apmeklējumā! lai arī mājās pēc filmas biju ~o1:oo un nākamā dienā o6:16 jau bija jābūt darbā filma tiešām bija to vērta! ;) beidzot apciemoju arī omīti, un viņa vienmēr man piemin un pieminēs! :) par ko esmu pārsteigts, bet omīte ir manā pusē! :D vakar mazliet pavizinajos beidzot ar brāļa busu, kurš nezinu kāpēc niķojās :P kā rezultātā un ne tikai niķu rezultātā šodien izvēlos šo dziesmu, ir arī viena cita, bet šoreiz šai par labu vairāki neminami iemesli! :)

šoreiz diezgan īsi, bet ja godīgi tad līdz šim labākā nedēļa un it sevišķi nedēļas pašas, pašas beigas! PALDIES

Nav komentāru: