sestdiena, 2013. gada 12. janvāris

iespējams lābākā

tomēr domāju ka nedrīkstu Jūs piekāst un ir jāuzraksta vēl kas kamēr ir iespēja, gan jau koferis pagaidīs, kau palikušas vairs 4.5h un dodos kādu laiciņu pārbaudīt sevi, jauni izaicinājumi jauni pārbaudījumi, Bet galvenais, kāpēc es to daru, (pēc 7dienas/1dienas sarunas) ir .... jap tieši tā! ;)sāksim ar truliem bet patiesiem vārdiem, ka šī iespējams ir bijusi mana labākā nedēļa, NĒ noteikti šī ir bijusi pati labākā nedēļa :) paldies visiem kas viņā piedalījās! pasakainā nedēļa jau sākās iepriekšējā rakstā, ar Braucienu uz Rīgu kas izvērtās, par diezgan garu, un vienkārši nepārspējamu braucienu uz Rīgu (PALDIES) 1dien pavadu neko nedarot, izeju vienīgi paskriet, kopā ar Anniju 17.59km = 1h40min. 2dien darbs vakarā uz kartinga sacensībām, un tad sms! esmu šokēts (patīkami šokēts), ka stāvot pie durvīm neizkāpju no trolejbusa un pabraucu garām pieturai! :) tad jau kartinga sači - šoreiz pacēlām šo pasākumu beidzot 3.vieta! :) sīkāk šo notiku slinkums aprakstīt, bet šeit tiešām būtu ko rakstīt! pēc tam negaidīta tikšanās, un pēdējo pāris gadu laikā labākais pārsteigums! daži jautājumi, dažas atbildes, mazliet Tēja! un man beidzot ir lūpu balzāms! :) (PALDIES) šeku reku 9.o1 izrādās vārda diena, un pēdējā darba diena SIA ''Rīgas Satiksme'' daži apsveikumi sms, kas man šķiet ļoti lēti, bet tad viens apsveikums, kurš vienkārši bija nepārspējams (PALDIES) un to kas bija rakstīts es noteikti neminēšu, bet apsolu, ka noteikti es pildīšu visu, kas bija rakstīts sms, jo ne brīdi nešaubos par sevi... (PALDIES) 4diena, kārtoju visus iespējamos papīrus, aizdodos uz jaunā darba instruktāžu! mazliet ilgāk par 2h! 5diena, lidoju uz cēsīm izrādās ka man ļoti pietrūkst tas miestiņš un ir tik patīkami ierasties kādā iestādē, kur nav 3h jāsēž rindā! :) aizbraucu pie omītes, mazliet parunājām un uz kādu laiciņu atvadījāmies, tas bija pats, pats grūtākais! :( Bet ir un paliks pati, pati labākā omīte! :) pēc tam aizejam sen plānotās pustdienās ar Jānis.N paldies, ka parunājām! ;) vēl visādi sīkumi un lidoju uz Rīgu! kavēju savu ballīti! :D Paldies viesiem kas atnāca tiešām novērtēju Aigars.Z Ilze.B Didzis.V Elīna.O Zane.O.L Dāvis.L Jānis.R Zane.B tiešām milzīgs PALDIES, ka atradāt laiku lai ierastos un pavadītu šo vakaru ar mani! ;) kaut kā tā mana pasakainā nedēļa ir nonākusi līdz šim brīdim, un šoreiz nevaru solīt, kad būs nākamais ieraksts, bet centīšos kad būs iespēja (laiks-jo man tāda drīzumā nebūs daudz! es ceru :D)

BET kā man teica viena īpaša meitene, ''ja brīnumiem tic, viņi piepildās!'' un es ticu brīnumiem, kaut man ir tikai viens brīnums un es ticu, ka ļoti vēloties/gribot brīnums piepildīsies :) jums dziesmiņa 


Tiekamies, un pasmaidam! Un zini, ka gaidīšu kādu ziņu no TEVIS... bija grūti, bet būs vēl grūtāk, bet ..........

Nav komentāru: