svētdiena, 2012. gada 23. decembris

atkal nedēļā

opā nedēļa jau riņķī, un varu teikt arī ka 5dien bija mana beidzamā darba diena vecajā gadā! visā visumā nedēļa pagāja ļoti, ļoti ātri, šajā nedēļā ar sportu sakara nav bijis gandrīz nemaz, ja nu vienīgi vieni kartingi mači, par kuriem arī mazliet vairāk uzrakstīšu, jo par pārējo vēl mazliet jāprot klusēt,. katrā ziņā pa lielam jauns gads varētu sākties ar jaunām domām!

2dienas vakarā 19:00 notika nu jau http://www.discomaniaoilhead.lv/stage rīkotais 8.posms man tas bija otrais, šoreiz nepiedalījās tik daudz dalībnieku kā iepriekš! Vēl pasākumu apmeklēja Didzis.V, kuram bez gala neveicās, tāpēc būs pirms nākamo posma treniņi! :) - arī šoreiz bijām ieplānojuši pabraukt, taču bērnu dz/dienas ballīte un viss aizņemts :( par cik pagājušā reizē strartēju un spēju uzrādīt cienīgu rezultātu, kas ir  21 ātraikais laiks no 91 dalībniekiem kas jebkad braukuši šajā gonkā! šoreiz uz startu izgāja 36 dalībnieki, kas nozīmē 4 kvalifikācijas pa 9 dalībnieki, 4 pusfināli pa 9 dalībnieki un 1 finālu, ar 8 dalībniekiem kurā iekļūst 1-2.vietas no pusfināla braucieniem. par cik daži no man priekšā labākiem apļa laikiem nebija ieradušies biju šodien izlikts otrajā kvafikācijas braucienā ar kopējo 13(laikam - katrā ziņā no 10-18) labāko apļa laiku, un tas nozīmē, ka kartingu saņemšu praktiski aukstu, jo pirms manis būs braukuši tikai pirmie kvalifikācijas braucieni, (patiesībā bija tā, ka saņēmu tik pat kā aukstu kartu, jo viņs bija uz maniņu, ko nomainīja pēc puses ~2min reāli mans karts bija braucis 3min) un protams riepas aukstas! sākumā nevarēju saprast, kapēc tik ļoti man slīd bet pārējiem nē! :D pēc brauciena uzzināju, ka bija maiņa notikusi ar kartiem! :D bet tas mani tikai priecēja, jo uzrādīju 4 labāko laiku no 36. zaudējot labākajam 0.143 sekundes. līdz 2.vietai pietrūka 0.088 sekundes, un varēju to arī izdarīt, taču daudzus apļus priekšā brauciešie bija lēnāki, dēļ kā nespēju attīstīt patieso ātrumu un nobraukt pa tīru trasi, kas būtu bijis ideāli jo, kā jau jums iepriekšējā rakstā minēju pusfinālos strata pozīcijas sadala pēc kvalifikācijas laikiem, 1-4 36-33, tad 5-8 32-29 un tā tālāk! katrā ziņā tas nebija nemaz forši jo ar 4 ātrāko apļa laiku es arī pusfinālā ieņemu 4.starta vietu, priekšā tikai ātrāki braucēji - kas nozīmē ka garām tik ir tik pat kā neiespējami un kāroto 2.vietu braucienā sasniegt praktiski neiespējami, ja negadās kādi starpgadījumi pārējiem. tātad pan pirmais pusfinālbrauciens 4.pozīcija startā! - Starts, kas padodas izcils (reakcija perfekta), pluss vēl mans svars (~65kg) taču garām netieku, jo tas GO PLANET  trasē ir tik pat kā neiespējami, it īpaši braucot aizmugurē aiz čaļiem, kas kvalifikācijā ir bijuši par Tevi ātrāki. otrais līkums un priekšā 3.vietas īpašnieks pa stingru piespiež bremzes(iepriekšējā reizē man tādi pati kļūda bija), kā rezultātā, karts man priekšā sagriežās šķērsām un es esot cieši aizmugurē izvairīties nevaru un ietriecos viņam sānos, par ko man sākumā tika iedots sods, bet vēlāk paskaidrojot situāciju un 3.vietā braucošais braucējs atzina savu kļūdu sods tika dzēsts! pa to laiku pabrauc garām vēl viens sportists, kā rezultātā atkrītu uz 5.vetu :( pārējos apļus lai kā censtos un brauktu, garām netieku, lai arī esmu ātrāks par ko liecina arī pusfināla apļa laiki, esmu ātrākais savā pusfinālā, kaut jāatzīst, ka Zintis brauca ar 35.kartingu, kurš nebija tas labākais par ko liecināja arī viņa apļa laiki! rezultātā palieku 5.vietā savā pusfinālā un sacensības beigušās! :( veiksme nav mana mīļākā lieta! :D bet katrā ziņā prieks, ka varu nobraukt ar aukstu kartu labā līmenī un ja vēl patrenētos tad iespējams arī vairs veiksmi nemaz nevajadzētu - pietiktu ar labu braukšanu! :) rezultāti 17/36 :D smieklīgi, bet tā viņš ir, jo pēc tam sadala vietas pēc pusfinālā iegūtām pozīcijām, ja 1-2 vietas automātiski 1-8.vieta visas 3.vietas 9-12 4.vietas 13-16 un tad 5.vietas 17-20. bet šeit vietas nosaka pēc kvalifikācijas laika, respektīvi visās 5.vietas īpašniekiem skatās kuram labāks laiks kvalifikācijā tas arī iegūst 17.vietu nākamais 18.vietu utt, tāpat ar visām 6.vietām utt.

tā arī beidzās mans kartinga pasākums, nākamis posms o8.o1.2o13 vēl līdz tam kāds treniņs! un mēģināšu beidzot tik līdz tam finālam, lai gan katru reizi tie nosacījumi atšķiras atkarībā no dalībnieku skaita un veiksmei ir liela nozīme, mēģināsim sasniegt augstu rezultātu! ;)

p.s būšu tizli oriģināls un teikšu priecīgus ziemīšus! ;) un arī sveiciens citos svētkos! TEV


Nav komentāru: