ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

piedošanu!

sen nav sanācis ierakstīt, neko jaunu, bet tie kas seko tāpat zin, ka esmu skrējis šajās dienās un pie kam daudz! bet par visu pēc kārtas, ir piereģistrējos jaunā lapā,  http://www.endomondo.com/profile/5590992 lai varu mazliet pats sev pasekot, ko esmu šajā gadā savārījis šeit varu redzēt, ka tikko esmu šogad kopā noskrējis 200km orient distances, bet tie 200 ir uz papīra, dabā ir droši vairāk! un laiks ko esmu veltījis bija apaļas 24h
bet nu ko esmu sadarījis, visu sametīšu kopā!
pēc Carnikavas 3dien aizbraucu uzskriet Baldone siliņi, šeit mērķis bija vienkārši izskriet distanci bez kļūdām lēnā tempā, kas gandrīz izdevās, jo man lielākais mīnuss ir ka nemāku/negribu lēnu skrienot ejot lasīt karti! 4dien paņēmu brīvu no magnēta, un 5dien devos uz kāpa2o12 šogad bija mērķis ieskriet 10/108 kas neizdevās, 2dienas vakarā tika uzstādīts jauns mērķis 30niekā! kas bija 15min priekšā! bet pēc kārtas, pirmā dienā, sagatavojies esmu nepajokam, smēres, krēmi, dzērieni. pirmie kp lēnām ielasos kartē jo mērogs 15'ooo tādā nebiju ļoti sen skrējis, pat neatceros kad pēdējo reizi skrēju, bet tas problēmas nesagādāja,. problēmas sagādāja kājas pie kāda 4kp sāku iet, spēka nav, nav un viss kājas kā akmeņi, nevaru pacelt, nezinu, krēmi, vai drinki, bet kaut  kas bija pie vainas,.. lēnām kustos, bet ar domu, ka gribu laukā un esmu jau daudz zaudējis, un te nu uz 10nieku cerības nereālas, priekšpēdējos 2kp vienkārši noeju un ar milzīgām kļūdām +9min :( izeju laukā skatos rezultātus esmu 16vietā pirmajā dienā! :O domas - Camon kas notiek, necerēti labi! 6.8km = 1:17:11


2. diena doma šodien noskriet labi, sākums līdz 3kp ideāls, ne ātri, bet skaisti, tad uz 4kp kāds man izmaisa, nolemju sekot, viņš kļūdas, līdz ar to arī es! :D bet dzīves sīkumiņš, tas izsita no tempa, tālāk līz 8kp viss kārtībā tīri kp tad pie 8kp ieraugu priekšā garo pārskrējienu uz 9kp protams izvēlos tizlāko ceļa variantu no trim! :D un paldies es atsakos skriet, tajā brīdī tikai viena doma ejiet D.... nav spēka un viss! neko nevaru izdarīt nevaru sevi ne piespiest ne motivēt! tā arī līdz beigās nosoļoju un ejot uz 13kp vēl uztaisu kļūdu +17min, (nelasu kartē) līz ar to otrā diena 80vieta, kopvērtējumā 43vieta 5min priekšā bračam un 13min aiz Agra.  5.5km =1:23:08


3.diena doma tikai viena ieskriet 30niekā kas man priekšā 15min, bet zinu ka varu! distanci iesāku lēnām un prātīgi, lasot karti, tā arī turpinu, mazliet saraustos uz 5kp un maza kļūda uz 6kp tālāk 7kp un tad garš pārskrējiens izvēlos padzerties, lēnām dodos uz kp un viss tīri 9kp nesaprotu, bet meklēju vienu iepklaku ātrāk, kautkā karte nebija ar mani kopā un neticu sev, ka tālāk kp, tad jau 10kp noķeru Māri, un tad uz 12kp mazliet nenoticu takai, vajadzēja vienkārši maukt līdz galam, un tad ātri punkti uz finišu kur 14kp atkal pārķeru ieplakas! :( beigu beigās trešā diena 8.vieta.. kļūdās atstāju ~5min, pārējais uz ātrumu.. bet prieks ka izdevās noskriet visu distanci un nezinu no kurienes bija spēks pēdējā dienā 7.6km = 1:11:50 pēdējā dienā garākā distance, bet ātrākais laiks, arī neko neēdu pēc otrās dienas, jo likās ka esmu pārēdies :D  nākamgad mērķis tiks uzstādīts 6nieks, beidzot tur ir jābūt, ja izdosies veselību saglabāt un turpināšu trenēties, tad vajadzētu ieskriet! padies Didzim V par līdera kreklu (iedots lietošanā!) mežā citi uzreiz respektē.


tad viena brīva diena un 2dien sākās magnēts tagad doma visas kārtis likt magnētā un mazliet palielināt ātrumu, jo pedējās 2nedēļās magnētā skēju mierīgi, izņemot Carnikavas mežu, kur bija negods lietus laikā nepielikt soli... par cik esmu mazliet pielicis pie ātruma tas uzreiz atspuļguļojas šīs nedēļas rezultātos, šonedēļ aizvadītas jau visas trīs kārtas, un pirmās divas 40.kārta Mangaļsa un 41.kārta Dūjas ir izdevies uzvarēt, tiesa Mangaļsalā tikai par 50sek, bet bija arī kļūdas ~2min pēc kāpas grūti skriet 7'500 kartē, viss tik ātri pienāk. Dūjās jau mazliet labāk +6min pār otro vietu, tiesa gan ļoti maz skrējēju un arī īsti neviens no spices nebija kļūda viena bija 1'30 neredzēju ka kartē stiga iezīmēta,. un otra varētu teikt divas vienādas uz 20sek gribēju moirīgi paņemt jo likās ka jābūt sarežģītiem kp, bet karte mani maldināja, bija pārāk elementāri kp šodien 42.kārta  Lāčkalni godīgi sajūtas nekādas, viena kļūda uz 30sek, pats sev neticēju tāpēč kļūdījos pie paša kp! un pārējais uz ātrumu, bija nežēlīgi purvi, un pēc divām dienām jau skrietām uz ātrumu šodien bija smagi sevi piespiest strādāt, ja vēl 2dien brīvi, 3dien jau piedomāju, ka jāstrādā, tad šodien bija ļoti grūti, pat gāju uz ko varētu zaudēt ~2min bet ieraugot rezultātus esmu šokā vidējais ātrums labākais no visām 3dienām, un šodien distance bija garākā! varbūt zudušas ātruma sajūtas?! :O  


6dien sprints Saulkrastos būs grūti, jo šodien jau jutos saguris, tagad viena brīva diena un 6dien mēģināsim cīnīties ar Jāni Nagli, svarīgs šis posms mums abiem!  veiksmi! 


sanāca mazliet haotiski, bet turpmāk mēģināšu laboties! ;)
nezinu kāpēc bet man neizdodas sakarīgi uzrakstīt puse teksts ok, otrs kautkāds murgs, katrā ziņā ievelciet ar pelīti un parādīsies vārdis! :D 

Nav komentāru: