pirmdiena, 2012. gada 9. jūlijs

kāpas sprints saulkrastos

uz sprintu braucu ar vienu domu maukt, bet mazliet apziņā sēdēja tas, ka šonedēļ jau magnēta 3kārtās tika strādāts cītīgi,. un 4dien jau bija spēka izsīkums un nebija īsti ticības, ka es spēšu 5dienas laikā atjaunoties, kuru es pavadīju darbā! ierodoties sacensību centrā saprotu, ka pa pilsētu sprints nebūs! :(  diena jau silta! 12:06 sāku distanci jau saņemot karti mazliet nespēju ielasīt kur esmu, un kur jāskrien, jo manā kartē cipari un līnijas zili lillīgā krāsā! :( pēc maza brītiņa viss ok un skrienu uz pirmo eju piesardzīgi.. +12sek daudz :O uz otro mazliet nopeldu +5sek uz 3kp sāku skriet un arī ātrākais splits -4sek tad seko pirmā kļūda - laikam kompass jauns jāiegādājas sprintā vajadzīgs veiklāks, aizskrienu pa 90grādi šķērsām :( 300m lieki un bet saprotot kļūdu skrienu ātri, ātri, +1:05sek 5kp saprotu, ka esmu pazaudējis pārāk daudz un arī lieki patērētais spēks/ātrums nezinu kā bet zaudēju vēl +16sek uz 6kp spēki jau galā bet kaut kādā veidā -4sek tad vienkārš 7kp bet es beigās nomainu ceļa variantu un līdz ar to sakļūdos uzmet tādas dusmas! :@ splitos tikai +43sek, bet zinu ka vairāk kā minūti tur izmetu līkumu! tālāk jau vairs man skriet negribējās, lēnām pabeidzu distanci bez kļūdām pieplusojot uz atlikušiem 7kp vēl 25sek beigās palieku 3/8 bet laiks dramatisks  +2:23min

saprotu, ka vajadzēja 4dien pietaupīt spēkus, lai saulkrastos varētu kaut cik sakarīgi paskriet, bet doma jau tikai viena trenēties un no kļūdām mācās rezultāti būs, ja ceļi turēs, tad nekur nepalikšu! :P un lēnām mēģināšu atgūt kādreizējo fizisko, jūtu, ka orientēšanās prasmes lēnām sāk augt! ;)


Nav komentāru: