piektdiena, 2012. gada 15. jūnijs

33.kārta - Podkājas

vakardienas auzas mežā! :D vakar bija sprints, kas man ar šī brīža treniņrežīmu 3dienas pēc kārtas sači nav pa spēkam! :( karte  mazliet aprakstīsim vakardienu 1/2 distanci veicu tīri un vēl ciešamā ātrumā tātad  31kp bez komentāriem 32kp arī bez jautājumiem, 33kp trāpu mazliet pa labi, bet tur ~+10sek  34kp, 35kp, 36kp ātrākie laiki, tad 37kp mazliet pa daudz pa labi, lieks kāpiens un +16sek  39kp skriešanas ātrums krītas, 40kp 41kp ir ok  tur pat īsti nav ko rakstīt, jo kp elementāri, vienīgi pirms 41kp mazliet atstāju +5sek 42kp mazliet kļūda pirms paša kp.... un 1/2 distance aizvadīti 12/24kp apmeklēti, 19:40 un esmu 2trais +18sek tad seko distances otra daļa 43kp uzkļūdos, bet ciešami, nav kritiski piesienos un paņemu +43sek un tad nezinu, kas tad, varbūt saskrienos?! varbūt jāpiebremzē distances vidū, jo esmu pārskrējies?! nezinu, bet idiotiski, mēģinu atrast kp pat īsti nemēģinot kam piesieties, elementārs kp bet :@ +4:22min pēc tās vazāšanās nolēmu turpināt mierīgā tempā, bet perfekti paņemot kp, kas starpcitu man izcili izdevās, tikai ātrums gan nebija, un kājām muskuļi arī bija pilni. uz 47kp esmu ātrākais, bet nesaprotu kā! :D tad seko 51kp +17sek, bet tikai uz ātrumu 52kp vēl 14sek un 53kp 54kp vēl +13sek. 55kp aizieju līdz pedējais saknei un skatos kp nav :O atspiežos pret celmu paskatos kartē vienu sakni uz priekšu! :D bet kustēties negribas, +39sek 56kp ātrums +13sek 57kp lēnām garām un +6sek 58kp vēl 6sek ātrums uz 100kp esmu labi pārsteigts +20sek, čalim ir iekšā ātri viņš varēja paskriet, jo šoreiz skrēju cik vairs bija palicis spēka!

šonedēļas labā lieta ir tā, ka trešajā dienā spēks bija vairāk, kā pirms nedēļas, kas zin, ja nebūtu kļūdījies, iespējams pietiktu 2/3distances :D katrā ziņā vēl 2nedēļas,. kaut gan pašlaik man ir viena tizla ideja, skriet visas 3dienas pirmas kāpas, tas ir 2,3,4dien magnētā un 5,6,7dien kāpa - ceru, ka pārdomāšu! :D un drīz jāsāk ēst makaroni!


Nav komentāru: