ceturtdiena, 2012. gada 14. jūnijs

32.kārta, Magnēts, Riekstukalns

paldies, esmu ārā un dzīvs, pēc vakardienas ātruma šodien nebija nemaz ne ātruma ne spēka iespējams vainīgs uzturs, jo šodien neko prātīgu tā arī pa visu dienu nebiju ēdis! :( (kas ir ļoti svarīgi skrienot 3dienas pēc kārtas, kārtīgi atjaunoties!)

šodienas karte kā jau pēc nosaukuma varat saprast tad ir skaista, kā jau 3dienām pienākas, beidzot bija kas līdzīgs meridiāna kartēm vismaz viens treniņš pirms kāpas lietderīgs!

šodien distanci iesāku diezgan veiklā solī 31kp kā jau pirmais 32kp vienkārši bez problēmām uz 34kp mazliet sabremzējos, lai paņemtu tīri, uz 35kp 36kp 37kp problēmas nesagādā un esmu ātrākais. uz 39kp mazliet sāku just ka šodien nevaru paskriet, bet viss tīri, tad 40kp atkal labākais un esmu iekrājis pārsvaru pār tuvāko sekotāju 1:49 tad seko 41kp pārāk labi biju iesācis vajadzēja mani sabremzēt :@ nezinu un nesaprotu tagad kartē skatoties, kāpēc idiotiski mēģināju trāpīt uz kp?! :O elementāri vajadzēja aiziet līdz izcirtumam piesieties un kp :@ vakardienas kļūda atkārtojas! :@ atstāju 2:24min :( tad protams nākamā kļūda, jāmācās nedomāt par to kas bijis un turpināt koncentrēties, nezinu kāpēc, bet paņemu un tīši ieskrienu pašā neizskrienamakā vietā! tādas dusmas uz sevi :( vēl minūte, bet pavadīju tur daudz, daudz vairāk! uz 43kp 44kp 46kp esmu atpakaļ un ātrākais kp bez liekām kļūdā kaut uz 46kp es gāju, jo vnk nevarēju fiziski paskriet! 49kp izvēlos nepareizu ceļa variantu,  un pirms paša kp mazliet saraustos, bija smuka meitene no aizmugures, skaisti melni mati :P  un paliek vēl 48sek! tālāk 50kp fiziski beidzos nost, un nezinu kā, bet kaut ko samurgoju, beigu beigās paņemu kp, nedomāju, ka tik daudz būšū pakāsis, bet 1:26min daudz! :(( uz 51kp pa ceļu skrēju līz kalnam, tad gāju līdz virsotnei, lejā jau varēja paskriet, galu galā 2splits, viens bija tikai skrējis visu laiku +18sek uz 52kp bez problēmām 57kp šodienas daudzu klupšanas akmens,paņēmu kā 5tais, bet tikai +9sek, bet galvenai līderi sakļūdas daudz vairāk, un paver man cerības uz uzvaru +15sek līdz pirmajam!  tālāk 55kp eju uz viņu redzu divi skrien laukā, bet tas mani tā samulsināja un neticēju, ka tur kp, tikai pēc laika kad saprotu jap man tur jādodas, es jau esmu atstājis vēl 50sek :(( 1:o7min ai pirmās vietas, paliek tikai divi kp 56kp doma tikai viena skriet, izvēlos uzvarošo variantu un atvelku līderim 33sek, tad uz 100kp ko jau zināju kā maukšu distances sākumā tad nu liku ārā visu kas ir  viens spēja vēl man vinnēt 23sek, bet līderis nezinu kā :O un kur, bet atstāj man +47sek finišs tikai pabeigt distanci! visā visumā neesmu apmierināts ar šodienas paveikto, jo daudz kļūdu un spēka trūkums organismā, rīt būs smagi, jo ātrais mežs :( bet lai vai kā šodien izdevās uzvarēt rezultāti M21AK grupa tagad laiks uz čuču muižu šodien ēdienkartē coca-cola! sen nebiju lietojis! :)

Nav komentāru: