otrdiena, 2012. gada 12. jūnijs

31.kārta, Magnēts, Lilastes ez. Z

šodien smaidam! tātad jap vakar man bija dz/diena protams, ka nesvinēju, iespējams nākamgad būs kas nopietnāks, bet pirmā puse no 50 jau nodzīvota! :D bet ne ar to! vakar Tētis bija ciemos, papļāpājām, beigu beigās pēc 00:oo aidevos čučēt, bet modinātājs uz darbu jau 4:4o ;)

šodien uz mežu devos, kopā ar darba kolēģiem.. apsveica mani ar izcīnīto pirmo vietu sprintā! :D
 runājot par šodienas karti varu mazliet uzrakstīt, jo rezultātu vēl nav, un nav ne jausmas, kā man izdevies, tikai varu uzreiz pateikt, ka atstaju mežā 4:30min :( kaut gan šodien mani cēla kas cits un rezultātam nebija nozīmes, šodien parādījies ĀTRUMS! :) pirmos 4kp tīri ar vienu sīku kļūdu 10sek uz 3kp paņēmu smuki un ātri, tālāk jau ātrums vairs nebija vajadzīgs, bet man šodien patika lidot, lēnām nāk tā sajūta, kad ir BAUDA! :) protmas, tajā brīdī visa kartes lasīšana pazudu un šodien tā bija ļoti nepieciešama, tā uz 6kp  atstāju vismaz 2min sākumā biju izvēlējies pareizo variantu, vajadzēja peturēties, tad kp būtu atradis ātri! nu neko pirmā lielā kļūda... tad vēl 3kp mazajās priedītēs un entajās bedrītēs! :D tikai uz pēdējo savienoju ātrumu ar karti, un aizeju bez jebkādām šaubām, pat paldies man pateica, jo laikam tas kp vienam bija prasījis daudz laika!  tad jau atpakaļ mežā  mazliet pieļauju ceļa izvēles kļūdu uz nākamo, bet jūtu, ka varu paskriet,.. :) tad uzbakstu 3kp pēc kārtas daudz nezaudēju, bet tomēr varēja 30sek ātrāk!  tad seko 2kp atkal priedītēs un bedrēs, uz pirmo aizeju daudz pa kreisi, bet piesienos, pie slapjās bedres un kp atrodu uz nākamo jau aizvelku daudz pa labi, un atstāju 1min! bet  domāju, ka šā vai tā uz viesiem 6kp neviens nebūs paņēmis visus tīri!  tad beigu daļa 4kp pirmo paņemu bez problēmām, bet sāku just spēki zūd! :(  tad uz nākamo ĀĀĀ neizmantoju kompasu un skrienu pēc reljefa, pārķēru  kalnu uz aizlaižu pa labi :@  pakāsiens vismaz uz 30sek tad nu domāju, ka jāmauc cik iekšā un protams atkal daudz pa labi :@ un saraustos kur esmu iznācis, vēl vismaz 40sek burka! :( uz pēdējo jau tikai maucu un ir ok!


katrā ziņā šodien esmu apmierināts, ka sāk parādīties ātrums, protams ne uz visu distanci, bet tomēr, tagad skatīsimies kas būs rīt! un ja būs fiziskais, tad sāksim domāt par karti, jo tad ir skaidrs, ka ar ātrumiem līdz kāpai viss būs ok, tad atliks pielik karti pie tāda ātruma! :)

tiekamies jau rīt..... ;)

Nav komentāru: