pirmdiena, 2014. gada 29. septembris

London City Race

Laikam jau mazam ievadam jāsaka, ka sen neesmu rakstījis! :( 

Pirmais lielais paldies D.Vīksnem, kuram pēc mana izteiktā piedāvājuma nevajadzēja vairāk par 40min, lai pieteiktos un nopirktu biļetes uz Londonu. bet mazliet par pašu pasākumu nosaukums - vismaz maz atgādina pilsētas sprintu, un kādu gan vēļ pasākumu var uztaisīt Londonas centrā? uz to arī gatavojos (garīgi, jo fiziski, biju paskriet max 7 reizes.) kad publicēja distanču garumusm biju pārsteigts, 7.1km hmm - sprints laikam nesanāks! 
                      Pētot dalībnieku sarakstu skaidrs, ka neesam vienīgie latvieši esam 5. vismaz mūsu izvēlētā grupā men open, jo uz men elite galīgi mums nav pa spēkam (pašlaik) kā mēs ar Didzi sakam, galvenais jautri pavadīt laiku! :) ''just fun'' skatot start listi skaidrs viens, mans 4min kandikaps no Didza neko labu nesola - man! :D bet nu visu pēc kārtas. 
                   ir piektdiena, un ielido Didzis, par cik viņš liels puika un man vēl mazliet jāpabūst darbā, tad viņš smuki atceļo pats līdz pašai Londonai. pēčāk vakarā parastais ceļš uz mājām un sarunas līdz pusnaktij! :) 6diena iesākas ar to, ka neviens negrib mosties bet ir taču mazliet ekskursija jāuztaisa pa Londonu 






 īsa foto reportāžā no 6dienas, kā mēs nospriedān Londona naktī ir tīra simpātiska! :) reizes 3 smukāka. nu ir 7diena klāt un sacensību diena. ierodamies tā jau daudz par ātru un ir tīri pavēs, nosalstam, un dodamies uz startu.





Seit var iepazīties ar karti kas pēc pirmā uzmetiena nekas sevišķi sarežģīts. Distance - splitus neesmu pētījis, taču sākums lai gan mierīgs, taču jābūt bija labi, jāatzīst ka jau uz 2kp veiksme bija ar mani, jo Londona virs nav ne Cēsis, ne Rīga šeit vairāk vai mazāk orientēšanās notiek vairākos līmeņos, ar ko es īsti negribēju sastrādāties, jāātzīst, ka arī Didzis teica, ka bija kad nesaprata neko! :D uz 4kp, skrienot pa pazīstamu vietu iekritu un aizskatījos, noskrienot liekas 40sek :@ pēčāk jau jau likās vairāk vai mazāk vienkārši līdz nācās saskarties ar daudzstāvu māju kompleksu, kas izveidoti 3līmeņos un ej nu saproti kur tur jāskrien, jāatzīst, ka kopumā bija Labi, esmu vairāk kā apmierināts, jo fiziski, paskriet nebija iespējams un orientēšanās ziņā pilsētas karti rokās nebiju turējis ļoti sen. jāatzīst, ka distance pati par sevi bija interesanta, itkā vienkāršā, un tad ieliek mazu āķīti ar ko bija gana. vēl paspēju distances laikā izbraukt ar liftu, ko daru pirmo reizi distances laika! :) rezultāti ir apskatāmi šeit Didzis veiksmīgi finišēja 11.pozicijā, jāatzīst ka viņš muļķīgi kļūdījās uz 2min, es finišēju 29.vietā, īsti augstāk par 20.vietu iespējas nebija! :D mūsu grupā uz startu izgāja 94.dalībnieki no kuriem finišu sasniedza 90 dalībnieki. pieredze nenoliegšu laba, katram iesaku pamēģināt startēt kur citur ne tik viņu ierastajā apvidu vai zināmā vietā! :)

oks, pietiks drukāt, kā man atkal jau saka, ko es Te par eseju rakstu! ;) veiksmi


Nav komentāru: