otrdiena, 2014. gada 21. janvāris

mazliet savādāķ...

šoreiz ne par skriešanu meitenēm vai domām, bet paņemšu vienu konkrētu gadījumu iz manas dzīves notikumiem pēdējā mēneša laikā!

ir 29.12.2o13 pirmsvētku sajūta - ok sajūtas nekādas, taču strādāju, piezvanu vienam cilvēkam un runājos ar viņu, piezīme - runāju caur austiņu, protams viņu čakarējot utt. (braucu ar mašīnu) pēkšņi no aizmuguras policijas busiņs, ar sirēnām, domāju jāpalaiž, bet nē šie tur mani? :O es nesaprotu par ko, sarunu beidzu un austiņu no auss izņemu! policista kungs jautā vai zinot, kāpēc es esot apturēts? man protams ne mazākās nojausmas! es esot runājis pa telefonu rokās to turot! mēģināju protams paskaidrot ka tā nebija, bet viņš esot redzējis, - un es LOSIS protams pat iedomāties nevarēju ka menti mani dēļ austiņas apturēja, un izņēmu viņu ārā! :@ labi, sods paliek sods 100mārciņas pluss 3soda punkti, lieki teikt, ka private hire driver licenci atņem no 6punktiem un šie dzēsas 3gadus un lieki piebilst, ka 3puktus var dabū arī par ātrumu un luksafora sarkano gaismu, un vēļ liekāk teikt, ka Londonā pārkāpumus fiksē kameras un radari ja pārbrauci pie sarkanā un policista kungs Tevi nepieķēra nemaz nenozīmē, ka sods Tevi nesagaidīs pēc 2nedēļām pasta kastītē, un laikam vēļ lieki teikt ka es nedēļā pavadu 72h pie auto stūres! ;)
          Te sākas jautrība, saprotu, ka sodu esmu pelnījis, jo cik vien neesmu skype atbildējis operatoriem, apstiprinājis darbus un vadījis adreses navigācijā braucot pie stūres (it kā normāli) bet 9mēnešus biju ticis sveikā, līdz ar to sapratu, ka šoreiz labāk nekasīšos un uz tiesu savu taisnību pierādīt neiešu, jo grēkojis jau esmu šā vai tā! tas viss sīkums, tagad doma, samaksāt! (policista kungs tik piemin 7dienu laikā ierodos policijas iecirknī ar tiesībām rokās) pēc pāris dienā dodos uz vietējo policijas iecirkni rezumē slēgts! dienas iet jāstrādā arī visu laiku, nākamajās brīvdienās atkal dodos uzpolicijas iecirkni rezumē slēgts, dodos uz nākamo tunāko slēgts, (biju uzvilcis sporta čības un pārvietojos skrienot) labi dodos tālāk pilsētā tur man pasaka, mēs esam city nevis metropolitan labi dodos un isto, 8km no mājām, tur man pasaka, ka man bez tiesībām vjag arī lapu uz kā tiesības atnāca, kad sūtīja pa pastu (anglijā tas plastmasas gabals ko jūs sauciet par tiesībām nav ne s...a vērts svarīgs ir papīrs) tagad es to zinu! :D un protams man šī papīra nebija, rezumē skrienu mājās un dodos uz atkal nu jau tuvāko nākamo iecirkni! (atvērts) atdodu tiesības, papīru un policista kungs pasaka nomaksasi sodu dabūsi tiesības 2-6nedēļu laikā nav bēda āttri dodos uz banku ieskaitu naudu kontā un vakarā tūliņ samaksāšu! - rezumē ievadiet 16 ciparu nummuru, skatos to kvīti man tāda nr nav! :@ zvanu visur pēc kārtas līdz mani ar kādu savieno, ar savu lauzsto angļu valodu izlocu tik tālu ka man jāzvana uz 101 - policijas tel nr! protams zvanu tur, tur saka ka tādu info nedod, lai eju uz policijas iecirkni! (policsta kungs nebija aizpildījis kvīti līdz galam, kad savāca no manis tiesības!) cik dusmīgs es biju un vēljoprojā es esmu nevariet iedomāties :D paiet divas nedēļās dodos uz policijas iecirkni (šõdien) dabūt to nr, lai varu samaksāt, aizeju, šis pārsteigts kā nav? :O kamēr izstāstu ko kas un cik, šis meklē, beigās nospļaujās un iedod man tel nr, kur man jāzvana un jāprasa, ok viens solis uz priekšu nodomāju - atnāku mājās zvanīšū, rakstu nr, un nesaprotu, kas ir pēdējie cipari 88, 89, 98,99 ta pie velna, sāku visu no gala, zvanu kur jāmaksā online līdz mani ar ko savieno, šie saka zvani 101 es jau smejos! saku jūs jau man to pagājušõ reizi teicāt un esmu iekļuvis apburtā aplī! :D labi zvanu 101 - šoreiz par to ka šādu info viņi nesniedz tiku tālāk, izstāstīju ka man ir nr atr tādu sākumu, lai iedod beigas, viņi gan iedeva nr kur mainījās pēdējie 4 cipari, bet teica, ka būs, nemu zvanu uz šo nr, spiežu ciparus lai kāds man atbildētu līdz nonāku līdz pēdējai fāzei otrā galā dzirdu sakam ka darba laiks ir līdz 16:00 lieki teikt ka zvanīju 16:17 :D rezumē man ir tel  kur iespējams beidzot tikšu pie sava soda kvīts nr, lai varu nomaksāt sodu!

neteikšu ka ir viegli būt kaut kur kur Tev viss ir jauns un kur Tu nezinu ne kārtību ne secību bet ir toties nenormāli liela vēlme to visu izprast un saprast un iegūt jaunu pieredzi, lai cik grūti nebūtu man ir jautri. ceru, ka jums tika kāds hurora pilns teikums un pasmaidījāt par manām nedienām! jo tas ir cirks! :D

Nav komentāru: