otrdiena, 2013. gada 17. decembris

atslēgas vārds -

laikam jau jāraksta blogs, tad kad ir mūza un pēc iespējas ātrāk pēc notikumiem, jo ar katru dienu notiek ar vien jaunas lietas, kas pārklāj iepriekšējās un viss lēnām gaist! :(

       virsrakstam pietrūkst viens vārds, neatceros kāds varbū rakstot atcerēšos! šo rakstu man palūdza uzrakstīt vai arī pareizāk sakot vakar dabūju pārmetumus, ka vēl nav uzrakstīts, bet labāk vēlāk nekā nekad! ;) tāpēc lūdzu, un ceru, ka ar ūdeni viss ir kārtībā!
    ar ko lai iesāk, laikam ar to ka pirmais iespaids šoreiz vairāk vai mazāk man bija tikai viens vārds ''caca'' tātad respektīvi šoreiz rakstu par meiteni! - tātad pirmais iepaids, savācu un vedu, esmu kārtējo reizi pārāk atklāts, kas mani kārtējo atspēlējās atpakaļ, jāmācās sava mutīte pieturēt reizēm, bet varbūt, kāda jēga ja neesi patiess?! ok bet ne par to šoreiz! pirmais vakars un pēc divām stundām esmu jau bērnu nodaļā (un nē ziepes neesmu savārijis) meklējam dāvanas divām mazām meitenēm! mazliet sarunas vairāk smieklu un tāds interesants vakars, un jāatzīst vienā vakarā dzirdēt vardus ''Tu man patīc'' ir patīkami bet dzirdēt tos divas reizes vēl patīkamāk! :D labi tas atkal pašapziņas celšanai, esmu jau pārāk labās domās par sevi un visu ko es daru, jo kad es ko daru es zinu ko es daru, un es zinu, ka izdarīšu labi! jāatzīstas arī man, sen nebiju saticis cilvēku ar ko būtu tik viegli runāt un būt, darīt jebko un neparko nedomāt (katrā ziņā plusiņš Tev) bija arī tēma par blogu rakstīšanu, man uzdeva jautājumu, ko vajadzētu rakstīt lai mēs(driveri) lasītu blogu es teicu, ka es viņu nelasu! es apskatos bet nelasu, es nezinu kā ir ar jums??? cik tālu jūs tiekat? bet es atbildēju, ka es nerakstu publikai! es rakstu konkrētam cilvēkam, katrā reizē tas cilvēks var būt kāds cits, bet kas šo blogu izlasa tas saprot, kam es rakstu, vai arī kuram kurš teikums domāts! man ar šo blogu nav mērķis piesaistīt auditoriju! :) bet nu jau jūs atkal ko uzzinājāt par mani - protams tikai tas, kas cītīgi lasa šīs muļķības! :P
       bet nu atpakaļ, katrā ziņā divi vakari lika man mazliet apdomāties un kārtējo reizi ko saprast savā dzīvē! ''ES ESMU MUĻĶIS'' bet varbū tiešī tāpēc man patīk dzīvot! esmu muļķīs ko esmu pārāk atklāts un godīgs, es neizmantoju iespējas kuras pats radu! bet par to visu citreiz!

tagad smaidam un baudam ziemīšu noskaņu!


Nav komentāru: