otrdiena, 2013. gada 26. novembris

mazās brīvdienas

sakšu šo tekstu ceļā uz lidostu no   mašīnas īres, ilqi gan nav jābrauc, jo  ceļš nav tāls, taču lidostā lidz lidojunam man laiks ir vismaz 4h tad meginasu ieskicet celojuma pirmo 1/2 un jā es biju brivdienās bet par visu pec kartas.

atvainojos, ka teksta liela daļa būs bez garumzīmēm, rakstīts ar telefona  srarpniecību un iespējams arī burti var neatbilst patiesībai, tāpēc galvenais uztveriet domu!
Pirms cik gadiem kas sākās laikam bus par daudz rakstits :D nesen izlasiju vienu gramatu un man patika kā vina bija uzrakstita, meginasu iespaidoties un vismaz 5 sakarigus teikumus uzrakstit ari es.
             Vel kadu laiku atpakal man viena loti cienijama un apbrinojama sieviete izteica variantu (piedavajaumu) doties atpusties uz Portugali protama ne jau ta pat vien Portugale macas vinas meita ari kontaktejoties ar so jauko meiteni (protams ar savu raksturu, velmem, un ipasibam) nepagaja ne ilgs laiks kad biletes uz portugali tika nopirktas un masina izireta. Atliiek tikai aizlidot un  celojums apvienots ar apciemojumu.
Laikam lieki teikt ka neesmu no tiem kas lieki blandas pa pasauli rinki un sis ir mans pirmais celojums.
Viss sakas stanstedas lidosta un lidoju uz Porto. Izvelos agro reisu lai jau pirma diena var mesties ieksa piedzivojumos ap pulkstens 12:30 esmu izkluvis lauka no lidostas un saticis so burvigo meiteni *bilde'' par bildēm atvainojos, tur kur vārds bildes, tur viņu nebūs, vismaz kādu laiku nē, jo visas bildes (­­­­­~1700) kas bija man fotoaparātā ir izgaisušas, vienīgā iespēja ir dators, kas pašlaik vēl ir portugālē) un jā turpinam - nē vina nav briva un vinas tel nr neprasiet jo vinas nr uz kadu laiku ir slegts, bet par to velak.
Pirmais uzdevums dienas kartiba ir atrast masinu! Kas diviem ka velak nacas klausities (blondiniem) nebija tas vienkarsakais uzdevums, īpaši Porto, kur angliski runāt negribēja (nemācēja neviens), bet ar to pēc nepilnām 40min tikam veiksmigi gala un nonacam car rent! Mus sagaidija pirmie parsteigumi. Viens no tiem bija ka masina bija pavisam cita ko pasutiju (iemeslu nezinu) un ari nebija tik svarigi jo mums velmes bija citas nevis masina! Otra lieta kas bija, bija masinas apdrosinasana kas bija parsteigums, bet ka velak izradisies loti noderiga lieta :D bet ari sie visi ir dzives sikumini, pieminu gadijuma ja kads kur velas doties Mes varam daudz info sniegt (vismaz par Portugali) masinu dabujusi mantas saladejusi dodamies cela. Pirma vieta kur apstajamies bija. ''BILDE'' ari McDonalda pakalpojumi pirmaja diena tika izmantoti par ko dikti prieciga nebija vina ''BILDE''. Par cik es nekad neko neplanoju un patik kad viss notiek pats no sevis tad ari soreiz mums nebija nekadu konkretu merku un velmes KO un KUR. Vienigi zinajam ka no Portu velamies paspet aizbraukt lidz Faro kas ir vairak vai mazak 600km uz dienvidiem! Ceriba uz jaukaku laiku un vairak saules. Pa celam apskatot un iebraucot visur kur sirds vien karo un rekinaties vienigi ar musu velmem, kuras bija pieticigas (atpusties) pirma nakts - velu jau tumsa ierodamies vieta  kur parnaksnojam "Nazare" par cik turistu sezona beigusies tad tas bija ka "+" un ari vienlaicigi "-" pie "+" varetu minet klusumu un tik loti velamo mieru visapkart jo pec Londonaa dzives gribas ko pavisam citu. Lielakais "-" daudas vietas ir slegtas. Ilgi cucet man neviens nelava pulkstens 7:00 atskan balss "Kaspar celies!" kas ja godigi jasaka bija visai jauki. Brokastis viesnicas pedeja stava ir labs izgudrojums un akcijas celās pasakumam jo skats pa logu uz okeanu vnk neparspejams arī no musu istabinas balkona varejam verot okeanu. Paedusi brokastis sapratam ka esam nokluvusi visai jauka vieta, lai neteiktu vairak. Un nu laiks apskatit kur esam nokluvusi. Un uzminiet nu kurs 31.10 staiga pa pludmali basam kajam ''BILDE'' Ja jasaka godigi si bija viena no pasakainakam vietam ko apskatijam un ka velak sapratam labprat tur atgrieztos un nekur citur nebrauktu.
Par cik laiks mums ir ierobezots dodamies talak un pa celam meginam apskatit kadas ieverojamaa vietas. Un nu jau pie stures no vakardienas ir Vina, Kuria jau es teicu atrodamies Londonā ka vienīgais ko es no viņas prasu ir ka viņa stūrēs, Jo pēdējā meneša 29dienās nostrādāt 27 kas ir vairāk vai mazāk 12h dienā pie stūres. tāpēč vēlme bija sēdēt un baudīt ainavu!. jāatzīst šī meitene brauc vienkarsi apbrinojami. Protams man rodas ašās idejas un iemacam vinai ka uzsakt brauksanu "spolējot" ja jus butu redzesusi tas mirdzosas actinas kad vinai tas izdevas tad taja bridi nekas jums nedotu lielaku prieku. Bet mana ideja nebija ta labaka, jo katra iespeja tika izmantota lai tiko iegutas zinasanas praktizetu. Bet par cik mums bija krutaka apdrosinasana, tad teikums "par visu ir samaksats" atri vien kluva populars. Un biezi tadas meitenes nesatiksi kam atrums 140km/h ir tikai sakums. :)
Tresa nakts lisabonā, ari viesnica un brokastis attiecigi pilsetas nosaukumam visai iespaidigas. Jaatzist ka si pilseta mani ne ar ko nepiesaistija pie vainas varbut nu jau paris menesi nodzivoti Londonas centra vai ari tas ka braucam caurbraucot un lielas pilsetas jaapskata nesteidzoties? Tacu apmeklejam okeaniju kur ja godigi neka nebija. Vairak vai mazak bijam vilusies. Pabraukajam pa tiltiem ''BILDE'' un so ''BILDE'' 3 reizes jo kaut ka pabraucam garam istajam nobrauktuvem bet tas bija ierasts pasakums saja celojuma un par to nemaz nesatraucamies. Lisabonu pametam atri uzbraukdami vel statuja ''BILDE'' nu jau bijam puscela uz karoto Faro un neka nedarisanas. Turpinajam celu gar okeanu ik pa bridim iebraucot kada pludmale un pastaigajoties vai vienkarsi apskatot cik iespaidigi smukas vinas ir ''BILDE''  Pec tradicionalam portugalu pustdienam kuras man nu nemaz negaja pie sirds (jo esmu izlutinats un edu tikai to ko pazistu un zinu ka garso) nolemam rikot pikniku pie okeana. Viss smuki un skaisti, saklajam (galdinu) un edam lidz bridim kamer ar mums kads grib izspelet joku un lielais vilnis strauji mums tuvojas - saja bridi es sapratu kas meitenēm ir svarigakais - 1.rokas somina un 2.alus :D parejais aizpeldeja ;) bet pustdienas noteikti vienas no labakajam. ;) trapot viena pludmale (loti skaista) satiekam viru (vietejo iedzivotaju) ar laivu ''BILDE'' kurš vizina tūristus gar krastu un mazliet pastasta par klintim un visu ko redzam apkart un ar to piepelnas vienam cilvekam 12€ kopa 25€ var jau but ka mes abi parklausijamies bet katra zina pec okeanijaa vilsans uz 32€ izbrauciens ar laivu bija tas ko velejamies un bija nepieciesams jo vecuks bija vienkarsi fantastisks un vins mus izvizinaja visur kur oficoālās tūrisma kompānijas tūristus neviens neved. Bijam apmierinataki vairak ka cerejam. Vel diena nav beigusies bet man velme beidzot redzet kartigu saulrietu okeana, vienu vakaru saule iegaja makonos  lisabona tadas iespejaa nav un tresaja iespeja mes vakarinojam cela mala! Lidz iegriezamies saja pludmale "falasia" kur gajam verot saulrietu. Jaatzist ka atkal saule nozuda makonos bet bija smuki ja ne pat skaisti jo to ko redz acim neviena bilde vai vardi neaiztas. Un ta sakas musu celojuma otra dala vai ari praktiska vai nezinu ka vel vinu nosauc, varbut interesantaka! 
Ka jau vienmer meitenem lauju iet pa prieksu ne jau tikai tapec lai varetu paskatities uz meitenes dupsi, bet ari tas skaitas laipni. ;) 2in1 :D un vina apstajas pie masinas un saka (neatceros ko bet doma) manas mantas! īss rezume mums izsists aizmugurejais stikls un nozagtaa mantas! Pirmas sajutas? Nekādas, apzagti - apzagti ko iesaksi ne pirma ne pedeja reize. Sakam kontatet kas nozagts jo uz pludmali mums bija panemts tikai viens fotoaparats (viņas) jo manejais izladejas. Visa nauda telefoni un viss kas vien lidzi celojuma palicis masina. Tatad skatamies - vinas rokas soma ar kartem, tiesibam, naudu un visu kas tik taja neietilps ir aizgajusi otra lieta nav ari vinas celojuma soma ar drebem un tikai un vienigi drebem. Respektivi meitenei ir tas kas vinai mugura (nemaz neizskatījās slikti - vakar nopirktie ādas legingi, kurus viņa man prasīja kur viņa ar viņiem ies! :D bet respektīvi Vinai nav neka! Tagad manas mantas, fotokamera stav uz benka telefons pa vidu abiem benkiem maks bardacoka - rezume man ir viss kas man bija iznemot mazliet naudas kas atradas vinas maka. Laikam jau teikt ka esmu dzimis laimes kreklina ir lieki. Asi visu sablokejam izdaram kas jadara paviesojamies policijas iecirkni un ar izsitu stiklu nu dodamies mainit auto neviena bridi nekerot krenki par to kas noticis, teikums, kaut kur pūš un aizvel logu bija aktulās! :D jo viss notiek kā tam janotiek. Cucet gan tiekam ne atrak ka 1:30 nakamais rits vajadzetu tā kā meitenes vecakiem ko pateikt. Jo par cik esmu ļoti labs ģimenes draugs un meitene tika uzticēta, jāpasaka jau ir, kaut abi pilnīgā mierā un čiliņā! Un tad sakas musu ballite! Kamer mēs iepirkām paris jaunas drebes lai butu ko viņai vilkt mugura ne tikai atlikuso celojuma laiku, bet ari atlikuso macibu laiku tikmer vecaki saka savu gajienu vestnieciba, zvani e-mail ko tik nee skita un nevis skita bet ta tas ari bija jebkurs kuram izstastijam kas noticis uztraucas par notikuso vairak kā mes abi kopa un reizinot kvadrata :D varbut mes abi esam parak lieli vienaldzibas iemiesiejumi? Vai ari tikai ta pasniedzam sevi? Bet tas jau citai reizei! Katra zina mus abus nosauca par kartigiem blondiniem! :) bijam mazliet iepirkusies un kartejo reizi parliecinos ka meitenem par visu svarigaks ir apgerbs - parejais ir dzives sikumini. :) doma doties atpakal uz nozieguma vietu un meginat ko atrast jo doma ka soma ar drebem varetu but izmesta. Uzvilku savas skrienamas drebites un aida pa klintim 40min skrejiens var sakties. Un beidzot es esmu parsteigts man nesap celis, es nejutu neko iznemot to ka man nav speka skriet, bet tie jau ir dzives sikumini, rezume nelidzenas virsmas ir prieks manis jo tad es neapzinati bet sargu likt kaju un lieku pedu pavisam savadak ka uz asfalta un celis nedabu so drausmigo triecienu! Bet nu muza pec celojuma atsakt treninus ir radusies. respektīvi viens no patīkamākiem treniņiem pēdējo 6gadu laikā. Atgriezoties pie meklesanas - neko neatrodu ;( un pulkstens ir nedaud pari 16:00 kad nolemjam doties majas uz precizi 600km netalo Fafe ar vienu pieturvietu galamerki sasniedzam pec 5h.
             Fafe vakara ir tums un pirmie iespaidi par pilsetu pilnigi nekadi. Pirmais vakars un pirma ballite luk ta dzivo erasmus studenti! Par so temu gribetos atsevisku rakstu jo gribi vai ne butu ko uzrakstit. mans viedoklis ir un paliek, ka tā ir ballīte pusgada garumā lai arī kads un ko jums neteiktu! man pietika ar to ko es redzēju! ;)  Bet tagad vel mazliet atpakal. Gaisa temperatura ara nav vairak par +13, istaba pat skiet vesaks un kas mani izbrina? Viniem nav pilnigi nekadas apkures. Māja kura es uzturejos bija gan kamins, tacu maja bija tik milzīga ka kamins noteikti nav domats kā apkures risinajums vesos ziemas/rudens vakaros, bet gan vairāk kā romantikas sajutas raditajs plus vel visam studentiem jau malkas nav ne tik! Te nu es atminejoa omes stāstus par vinas bernibu kad nebija ko kurinat vini gaja uz smerla mezu un lasija ciekurus.. Vai studenti bus izmantojusi manu ideju vai nē, mēģinasu noskaidrot jo viniem tur vel jāuzturas kads bridis noteikti. Nakti nosalstot pamatigi nakama rita dodamies iekarot tuvejo pilsetas lielveikalu un meginam pabeigt drebju pirksanu vai ari pirmas palidzibas nepieciesamas precu iepirksanu. Kas beigu beigas izdevas gandriz vai sekmigi. Galvenais lai actinas ir dzirkstelite. Otrais vakars otra ballite. Saku nozelot ka neesmu students. Ka jau mineju sim nepieciesams atsevisks raksts bet rezume but studentam nav ne vainas ja proti to izmantot.




Nu ko pedejā diena un dodos talak iesakuma uz Londonu. Gruti aizbraukt lai ari pabiju neilgu laiku bija tiesam jauki un varbut pat iemacitos neko nedarit! Bet visam reiz pienak gals vai ari turpinajums? Galu gala dodos uz Porto kur lidojums uz stanstedu. Par cik zinu jau savu celojuma turpinajumu par ko zin tikai dazi(ipasi cilveki) tad ar iekapsanu lidmasina ipasi nesteidzos, lai ari pie dokumentu parbaudes mani aiztureja ilgak ka citus jo manu ID karti nevar nolasit ar ko jau saskaros ierodoties Portu man prasija visus iespejamos dokumentus lai es kaut ka pieraditu ka dokuments nav viltots. Pec tam vel futbols un iekapu lidmasina pedejais no mirstigajiem pasazieriem un lidz ar to saskaros ar tam piederosam sekam rokas bagazai salonā vietas nav! Bet vietas kas parasti ir rezervetas kad kap kā pirmais ieksa peksni ir domatas tiesi Tev un sezu pirmaja sola ka skola viss tuvak durvim! :) lidz ar to pirmais lauka pa durvim! Kamer soloju uz kartejo dokumentu parbaudi telefons bija sasniedzis sev tik ilgi gaidito un karoto interneta stavokli un pīkstēja viss kas var pikstet. Karrejo reizi manu ID negrib lasit bet soreiz atri tieku talak. Un kamer mekleju pa kuru lentu naks mana rokas bagaza, tikmer vina jau rinko pa lenti, par so es biju loti parsteigts! tik atri bagazu pec nolaisanaa es negaidiju. :) nepagaj ne 30min kad sapratu ka mana telefona baterija tuvojas izsikumam - meklejam kadu kontaktu kas pec vairak vai mazak garakaa pastaigas izdodas. Jap un kapec es vel klistu pa lidostu? Aizmirsu pateikt es lidoju uz LV un līdz lidojumam ir  10h saja bridi jau ne vairak ka pec 3h visi cuc saldi kur nu kurais un es sobrid rakstu so tekstu jums lai varbūt kāds no Jums pasmaidītu!. Bet nu iesu pacekot kas notiek ar manu reisu un atlikuso skricelejumu drukasu pec nedelaa jo taisni tad atgriezoas Londona un sakšu atkal citigi stradat un iespejams kad jūs šo lasīsiet es jau cītīgi strādāšu! Tāpēc smaidinus un izmantojam iespejas!

ir 26.11 ir pagājušas vairāk vai mazāk kā divas nedēļās kopš esmu atpakaļ Londonā līdz maiņas sākumam palikušas 54min un kā jau paredzēju laiks ko uzrakstīt tā arī neatradās, par šīm 2nedēļām Londonā, vai arī 3nedēļām kopš rakstīju visu kas augstāk minēt ir sastrādāts un piedzīvots daudz, tomēr visu kārtējo reizi šovakar nesanāks uzraksīt, īss apraksts rezumē par LV muļķības nesadarīju, uzspēlēju futbolu, apciemoju draugus, gadrīz ieguvu kādu jaunu draugu, kuru neizdodas satikt gadus ļoti daudz (tāpēc neapsoli ko nevar izpildīt) un nekas šajā dzīvē nav obligāts - jautājums ir tikai tāds cik ļoti Tu to vēlies! ;) mazliet vīlos pāris cilvēkos, un labāk jau ātrāk nekā nekad! kārtējo reizi mani pārbaroja, tad vēl saņēmu teikumu ka esmu kļuvis nopietnāks un pats galvenais satiku omīti pabijām teātrī :)) mazliet, bet tikai mazliet parunājām, nākamreiz apsolos vēltīt vairāk laika sarunām, jo kad tad vēl ja ne tagad viņai 88gadi! un ja vēļ kāds to nav sapratis svarīgākais cilvēks manā dzīvē! ;) tas arī īsais rezumē par LV.
Londona? varbūt labāk nemaz nesākt, pirmās dienas viss kā parasti darbs, darbs darbs, bet tad vienā jaukā vakarā lai cik labs braucējs es nebūtu tomēr pirmais air bags ir arī man! dievs nav mazais bērns nemīl ka nabagi trako! rerzumē? rīt redzēšu pirmā info nav tā spožākā, bet sekas ir sekas un tur nu neko! dzīvosim redzēsim!
vēl viena naktī saņēmu tel zvanu, īstenībā saņemu jau katru nakti, bet šoreiz. un kam tas viss? lai nakamā dienā saņemtu sms?! paldies! biju arī paskriet pēc šiem notikumie, ko neesmu darījis gandrīz 2mēnešus, nebija ptātīgākais ko varēju darīt, bet skriešana mani izlādē un uzlādē! :)) šodien kārtējo reizi saprotu ko nozīmē vārds draugs, no cilvēka no kā tādus tekstus pat gaidīt nedrīkstu saņēmu tādu vēstuli, pēc kuras Tu saproti kas ir kas! PALDIES!

īsais rezumē kaut kas īsti nav kā tam vajadzētu būt, nezinu vēl kas, bet zinu ka noskaidrošu! tāpēc smaidam nesen ko lasīju par cilvēkiem kas smaida! :P protams atvainojos, ka teksta otrā daļa ir galīgi nekāda, taču īsam sakopojumam ir jābūt, un ceru, ka kaut viens izlasīja šo visu skricelējumu līdz galam! ;)


Bet jums iesaku mazāk melot - īpaši jau sev, par apkārtējiem nesatraucieties, nevienam neinteresē, kā Tev iet un kā jūties! - skarbi, bet fakts, vienīgais, kas var Tev palīdzēt, esi Tu pats, var jau būt, ka ir kāds līdzīgs pamuļķim, kam patiešām kas arī rūp, bet kad tāds uzrodas, mēs viņam neticam un neuzticamies! skumji, bet Fakts! ;) dzīvosim redzēsim, bet tik neaizmirsties dzīvot, lai kā es jums apniktu, jūs dzīvojiet tikai vienu vienīgu reizi, un netērējiet laiku nožēlojoet ko esiet, vai neesiet izdarījuši, dariet to tagad, nekad nav par vēlu!


paldies, ka kārtējo reizi izlasīji Šo..... pasmaidi, Tev piestāv! ;)

Nav komentāru: