otrdiena, 2013. gada 20. augusts

lēnām

kopš pēdējā ieraksta pagājušas ir 9 dienas un veikti 6 treniņi, mazliet pasākumu izbojāja celis, sajūta bija, ka ir auzas, paskriet nebija iespējams! celis šķita laukā no savas vietas, piespiedu divas brīvas dienas! kā rezultātā šo treniņu ciklu atsāku aizvakar ar 6km līdz pirmām sāpēm vakar 7km līdz pirmām sāpēm šodien 16km sāpēs no pirmā km! :D bet nu jau bija parastās sāpes, kas jau ir pierastas un ikdienišķas, šodien pats grūtākais bija psiholoģiski koncentrēties, jo sākot no 7km katrā km bija doma apstāties un beigt! lai arī saule bija nežēlīga, ātrums arī kaut kādā veidā 5:30min/km likās ka skrienu lēnām, protams bija grūti nezinu kāpēc, bet vienozīmīgi jutos drausmīgi. līdz pirmajam oficiālam pusmaratonam atlikušas 5 nedēļas un 5 dienas, zinu, jau ka noskriet es viņu noskriešu, tikai jautājums ir kā? treniņa tempā, vai arī būšu kaut kādā veidā ieguvis kaut kādas ātruma īpašības, jo šobrīd sajūtas, ka esmu kaut kur dziļi bedrē un ātrāk paskriet nav iespējams, kaut gan labi zinu, ka bedre vēl tikai tuvojas!

mazliet par skriešanu bija! ;) šķiet, ka ziemassvētku vecītis varētu man uz septembra beigām atnest kādu dāvanu, ja protams celis lēnām ies uz labo pusi, tad šī dāvana tīri labi noderēs! ;)

biju paņēmis vienu brīvdienu 17.o8 un beidzot atpūtos, lai arī visu laiku neko citu nedarīju, kā skatījos vienā punktā atpūtos vienkārši neticami labi! :) tiku arī beidzot pie savas navigācijas, lai gan tas nebija svarīgākais! ;)

šodien domas, padomi, vai mācības nebūs, dodos čučēt, jo vakarā uz darbu, un rīt no rīta mēģināšu atkal paskriet! šodien pat uzliku ledus kompresi, kas zin varbūt palīdz! ;)

dziesmu nevaru izvēlēties, laba protams ir šī


šodien man prasīja kāpēc es tik romantiskas dziesmas klausos - teicu ka esmu nopelnījis! ;) nepazūdam, cīnamies, un rezultāts neizpaliks, mazs progress tomēr ir progress! ;)

Nav komentāru: