svētdiena, 2013. gada 24. marts

motivācija

pagatavotas pustdienas - kārtējo reizi :O :D
Fonā  -

un jāuzraksta pēdējās sastrādātās blēņas! :) par cik 6dien pamodos un aiz loga ziema gulēju tālāk! :D tā arī dienu pavadīju slaistoties tik ap kādiem 15 daži labi izdomāja ka vajag uz veikalu, tā arī es devos un galu galā beidzot nopirku kaut ko priekš skriešanas, jo savādāk nav mūzas iziet paskriet tā arī iecēlu šīs kediņas  kā man teica ''populāra lētā gala firma'' gribot negribot bija jāiet ietestēt vakarā saģērbos un tūdaļ iešu, bet tad viena tel saruna otra, beigu beigās pasākums izvērtās uz 3h! bet ja jau reiz esi saģērbies jāiet ir tā pulkstens 23:40 gāju testēt kedas, aplīts maziņais bet ātrums, tāds so ok, nezinu kas pie vainas ātrums vai es, bet likās ka mazliet par cietu pie tada ātruma šīs kediņas! tāpēc šodien doma bija iet pamocīt sevi uz izturību, jo skrējis nopietni neesmu kopš vasaras! uzmetu google kur skriešu, un aiziet, protams aizvilku šķērsām pie 10km domāju varbūt jāskrien atpakaļ, bet padomājot ka 20km man būs par daudz, sapratu, ka jāuzticas sev un jāvelk pēc kaut kāda izjūtas virziena! ka par brīnumu atradu mājupceļu tā šodien nomocīju šo mazo aplīti ir laba sajūta ka tu skrien un nenojaut cik vēl tālu jāskrien! teikšu godīgi ap 7km sagriezās kedai pēdiņa un sāka rīvēt manu peku kā rezultātā tagad ir tūzna, skrienot kalnos sapratu, ka ķermeņa augšdaļa ir izpumpēta un vispār tukša spēks apaļa 0 :( aprīļa būs jāiet izmantot kāda stieņa piedāvājumu un mēģina sevi kādu reizi dabūt virs stieņa! :D jo ja agrāk skrēju arī ar rokām, tad šodien noteikti viņas nebija ar mani! pec 11km iestājās pilnīgas rezervītes. katrā ziņā fīlings šodien iegūts, ir motivācija turpināt vismaz kaut kas šajā pasaulē vēl mani ceļ! :D :P un sāku nopietnāk izvērtēt man piedāvāto izaicinājumu 2o16 startēt Bostonas maratonā un pārspēt izaicinātāju! :P 

dziesmu nobeigumam vienkārši nav nekā neiespējama jo nav tāda vārda nevaru! ir tikai vārdiņš cik ļoti vēlies! :P  tāpēc šoreiz lai iet šī dziesma pietiek jau tikai ar nosaukumu TRY

p.s nevaru sagaidīt to dienu, kad pie manis atbrauks, vai arī es aizbraukšu pie savas labākās running partneres un varēsim kopistiski uzskriet! ceru, ka viņu šis raksts mazliet motivēs un izies paskriet viena! 

mēģināšu tagad ar blēņam nodarboties biežāk redzēš cik daudz mūzas būs un vai netiks nopirkta coca cola! :D

Nav komentāru: