svētdiena, 2013. gada 17. marts

domas

sāksim ar to, ka baigi neaizraušos ar garumzīmju lietošanu, jo šodien iecēlu jaunu tastatūru manam portatīvajam pc, kurš izdomāja, ka pāris pogas var arī nestrādāt! :) tāpēc atvainojos, ja būs daudz kļūdas arī vārdi, nesaprotami, bet domu jau jūs tāpat uztversiet!

un arī virsraksts neatbilst tekstam!

nu ko lai cik jocīgi nebūtu ir grūti jums neuzrakstīt, vai arī kā nesen lasīju ''varu nerakstīt un nerunāt, bet nevaru nedomāt'' šoreiz arī laikam nevaru neuzrakstīt :D bet iespējams kādu laiciņu būs klusums no manis kamēr tikšu ar ''sevi'' skaidrībā, otrs variants būs kāda sporta aktivitāte :)

ar ko lai iesāk, daudz esmu jau pateicis priekšā visos iepriekšējos rakstos, ja lasījāt tad domu uztvērāt ;) - īsi un kodolīgi esmu ļoti TUVU  dažreiz pat šķiet ka pārāk jo lai cik jocīgi nebūtu jo tuvāk esi jo vairāk bail - un sāku apjaust ka pirmo reiz mūža arī es patiesi no kā baidos, no kā to gan laikam vēļ nav vērts jums pieminēt! savādāk vairāk nebaidīšos :P bet atkal kaut kur lasīju, ka bailes mūs dzenot uz priekšu un vispār lai cik jocīgi nebūtu un pašam neticami pēdējā laikā laikam daudz ko kaut kur izlasu! :D esmu tuvu, bet tajā pašā laikā arī ļoti tālu :( jocīgs savienojums, bet patiess. ar visu šo ko es tagad nodarbojos, esmu atkal nonācis jaunā vietā un īstenībā pārsteidzoši ātri, bet jāatzīstas, ka man patīk dinamiska dzīve, vismaz virspusēji :P no pirmdienas izmēģināšu ko jaunu savā dzīvē nav nekas sevišķs bet kā pieredze noderēs. lēnām kārtojas arī mani papīri lai būtu VIP drivers! :) bet kaut kā nevelk rakstīt par darbu šodien :(

varētu ko padrukāt pa lētiem dzīves sīkumiņiem, bet tikko pārgāja apettīte uz rakstīšanu pat nezinu kāpēc varbūt pie vainas 6dienas vakara dziesmas iz starfm.
labrīt nu jau 7dienas pēcpustdiena! :) jap raksts ievilcies uz vairākām dienām. tikko beidzu sarunu ar vienu no sakarīgākiem cilvēkiem, kurš man uzdeva jautājumu, ''nav apnicis pa pasauli mētāties?'' kārtējo reizi parunājām par dzīves sīkumiņiem un sapratām ka abi esam idioti! :D

šodienas jocīgā atziņa vai arī jautājums, kāpēc ja Tu pret otru cilvēku izturies jauki, viņš dara visu pretējo lai izturētos pret Tevi nejauki!? atbildi jau es zinu, bet pārdomas jums! ;)  dziesmu ieliku tikai tāpēc ka ieslēdzot radio starfm viņa skanēja gan pašas beigas bet tomēr skanēja! ;)



saprotu arī šoreiz ka neko smuku tā arī nav izdevies uzrakstīt, jo daudz, ļoti daudz ir vēl lietas par kurām skaļi nedrīkst runāt, tāpēc kārtējo reizi ir tikai tas, ko kāds var, vai arī ko kādam vajag uzzināt, lai bišķi vieglāk dodu handikapu! :D līdz ar šo teikumu varētu arī kādu laiku izbeigties Jūsu/Tevis informēšana par maniem darbiem/nedarbiem, jo savādāk pārāk atvieglots pasākums palicies kādam! ;) tāpēc droši saziņojamies skype - radzins1987 ja kādam ir kāda interese, kā man ietas - ja būs kāda sporta aktualitāte mēģināšu paziņot.

un atkal laba dziesma sāk skanēt pa radio - meklējot viņu izrādās, ka tā ir tā pati, kas skanēja pirms 5min tāpēc šoreiz vārdi















uzvedamies pa godīgo, sazināmies - jo Tu zini ka gaidu kādu ziņu no Tevis,. un pārsteigumi notiekot, kad tos viss mazāk gaida :P








Nav komentāru: