pirmdiena, 2013. gada 4. marts

bez nosaukuma :D

ēdu čipsus un dzeru pepsi - un būtu grēks Jums neuzrakstīt :) vispār jau doma sen bet vienkārši pēdējā nedēļas laikā viss plūst tik ātri un mainās, ka laika vienkārši neatliek nekam tādam! bet mēģināšu mazu ieskatu uzskricilēt  ''kur'' ''ko'' ''kā''!


KUR - esmu Parīzē mazliet iestrēdzis, atkal jāsaka ceru ka ne uz ilgu laiku.. un ja pagājušā reizē rakstīju ka cilvēku nevizināšu, tad varu pateikt, ka šodien pirmos cilvēkus jau aizvedu viens! Jo šeit nekad neko nevar zināt vismaz ''Tu'' nezināsi vai vienkārši Tev neko neteiks līdz pēdējam :( kas man šausmīgi nepatīk šajā visā pasākumā un vispār uzskatu ka man dzīvē ir maz lietas kas man nepatīk, bet šis tiešām man nepatīk - laikam jau tāpēc ka es to uzskatu par attieksmi... mans mīnuss ka es nemāku paklusēt, bet pa lielam es to nekad neesmu darījis un nedarīšu, ja man kas nepatīk, tad tā arī pasaku tieši...

 mans pasākums ar telefonu skenēšanu vai vēl nez kā viņu sauc beidzās ar divām garām dienām vazājoties pa 7,8 parīzes rajoniem 15h=/~60km ar nezturami sāpošu kaklu un neizturamām sāpēm pēdā :(  Jap nedēļu esmu Parīzē un mēģināšu jau nedaudz objektīvāku viedokli izteikt par šo miestiņu un varbūt arī ko jums ieteikt! kas zina varbūt kādreiz izlemsiet atbraukt ekskursijā! ja tiešām brauciet tad tikai ar moci! ;) pa lielam kas man šeit patīk ir satiksme - nav noteikumu brauc kā māki pa lielam tas saucās! :D protams ar klientiem tas ir savādāk.  pilsēta ir ļoti netīra.. kas mani pārsteidz ka daudzi sporto, bet vēl vairāk smēķē nebūs ielas, kur uz zemes neatradīsiet simtiem benčiku :( un vēl vairāk neuzrunā meitenes, jo šeit vairākums smēķē sieviešu dzimums.

pa lielam ir man iekšā kaut kāda cerība/ticība ka es varētu pārāk ilgi šeit nepalikt un doties tālāk lai ātrāk apgūtu jauno un būtu vēl labāks ''kā mēs mēdzam teikt'' VIP DRIVERS - un ne jau tikai tāpēc es to vēlos..

jautājums???? - kāpēc daudzi uzskata ka nauda dzīvē ir svarīgākais?! un ja kāds ko dara nevis naudas dēļ, bet sava prieka/mērķa/ceļa - nezinu kā vēl to nosaukt - vai varbūt vienkārši kāda cita dēļ - tas ir Idiotiski, stulbi, neizprotami, un vēl sazina vēl kā.. kāpēc vienmēr vajag naudu uzlikt kā primāro??? :(

tikko izlasīju kāpēc mēs par kādu domājam naktīs! :)) un vispār nesen izlasīju, ka pesimisti dzīvojot ilgāk kā optimisti es biju vīlies :( bet man par mierinājumu nekas nebija teikts par ''reālistiem'' :P

šoreiz laikam dziesmas nebūs pamēģināsim spiest uz vafelēm -



bilde veca, bet atmiņā noteikti paliekoša un vafeles noteikti bija garšīgas, kaut gan tad svarīgāks par to visu bija kas cits! (varbūt matus ataudzēt mazliet?)

visā visumā uzvedaties godīgi :P jā arī TU :) un kādreiz apdomājam kas tad īsti tavā dzīvē ir prioritāte? un kad esi to sapratis ko vēlies padomā vai dari visu lai to iegūtu un ticiet man ir vērts riskēt un iet uz visu banku.. nav svarīgi ko domās citi, jo tā tik un tā ir tikai un vienīgi tava dzīve :) tāpēc šodienas teikums ''dzīvojam savas dzīves'' :D tizli skan, bet kas pazīst mani saprot ko vēlējos pateikt! ;) ar to arī šodienai pietiks nedrīkst Jūs izlutināt.... :P

SMAIDAM :)

2 komentāri:

Anonīms teica...

Ja man nepatīk mani kaimiņi? es drīkstu viņus nogalināt? Pagaidām ne par ko citu nedomāju, ka nogalināt kaimiņus? Tas laikam ir mans mēŗķis un dzīves aicinājums !!!

Jautajumi?
1. Vai esmu savādāks?
2. Nošaušanai nevajag naudu!
3. Vai būšu laimīgāks izdarot to?
4. Vai es nebūtu priecīgs ja kāds , kurš nav no manas dzīves to nepieļautu, pierunātu nederīt? Un es 65 gadus nepavadītu cietumā, jo kads tomēr būtu ielauzies manā dzīvē ;)

P.s
Viela pārdomām Tev pašam ;) Nogalināšanas piemēru izvelējos jo ta vieglāk saprast.
Uzskatu, ka esi uzraxtijis kkādas muļķības/ aplamības. Iespējams Tev ir taisnība šajā textā, bet izklausās, ka gribēji teikt/ runāt ko pavisam citu.

(Veilands Smiters no Simpsoniem)

radzins'87 teica...

Tu atbildi vēlies privāti vai publiski?