otrdiena, 2013. gada 26. februāris

25.o2 - PARIS

esmu Parīzē un līst lietus, ''pretīgi'' citā vietā un laikā noteikti man nebūtu pretenzijas pret lietu, bet šoreiz man nepatīk  :(

Bišķi esmu pārsteigts (patīkami) ka kādam interesē šī lapele (vai arī kā man iet/neiet) teicu jau ka būs jāsāk domāt ko rakstīt un ko nē, bet teica ''ka nevajag domāt''  :)  Un laikam jau paldies, ka kāds mani arī ik pa brīdim dzird - klusi bet dzird :D un jap laikam šī būs viena no pēdējām/pēdējā pateicība/atskausme Alpos. Jo  mani tur atpakaļ negaidot! :D (gan jau gaida, bet tā pateica, lai vieglāk šķirties! :D :P ) un līdz ar to variet secināt ka esmu Parīzē - rezumē NEPATĪK man - noteikti šī pilsēta neietilps manā favorītu pilsētu sarakstā :( varbūt rīt kad pastaigāšos gar Eifeļa pakāji mainīšu savu viedokli, bet līdz šim trīs vārdi - NETĪRS, LĒNS, .... trešo vēl īsti nevaru izvēlēties, bet bet varbūt visus trīs var apvienot vienā PARĪZE :D

un ļoti ceru, ka šī vieta manā pasākumā (kā es viņu dēvēju) būs ļoti īsa pieturas vieta. un lai cik jocīgi nebūtu Parīzē es nevizināšu cilvēkus, bet gan būšu kaut kas līdzīgs - nezinu kam, bet katrā ziņā man tiks izsniegti (pašlaik jau mētājās trīs) jaunākie ne jaunākie bet gaidu jauno Iphone no USA lai varētu doties ielās un ''skenēt'' - tā laikam dēvē to pasākumu! nav ne jausmas! :D un ceru, ka ilgāk par 3dienām man šis pasākums neaizņems! - Bet kaut kur pa ausu galam (šeit viss ir pa ausu galam) dzirdēju ka vēl paredzēts pasākums Vīnē arī ar telefoniem! (varbūt jāmaina profesija) bet pa liekam man laikam patīk ka mana ikdiena nav viens un tas pats! :)

ko Jūs domājiet par melniem nagiem (nagu laku) - bet ir kam piestāv arī tas! ;)

lasu un saprotu, ka neko sakarīgu neesmu uzrakstījis, bet iespējams ka kādam ar to būs gana! :P par nākamo ierakstu nezinu, bet domāju ka varētu drīz ko sakarīgāku uzcept varbūt par to kas un kā Parīzē notiekas/nenotiekas! :D

bija pa ilgiem laikiem kāda atziņa, bet vakarā galīgi nedomājas! viena atziņa gan ir, bet ne šim tekstam domāta... :( hmmm dziesma - šoreiz ieliksim kaut ko vienkārši lai skan - sasodīti grūti atrast kādu dziesmu kurai nebūtu jēga un būtu tikai skaņa! :(

šī būs bez lielas jēgas - šoreiz iespējams bildes dēļ skatījos izlasi un so sakarīga ko varētu likt bez domas, jo šai dziesmai šovakar vārdus īsti nedzirdu :P vienkārši skaņa austiņās!


uzvedamies godīgi,. un varbūt laiks ko pamainīt?! it īpaši ja zinam ko gribam! - nevajag padoties :P un Smaidiņus :)

1 komentārs:

Anonīms teica...

Fine tips Many thanks.

my web page ... MCM 通販
My site - MCM バッグ