ceturtdiena, 2013. gada 14. februāris

smaidiņam

par cik pēdējā laikā sāk rasties dažādi jautājumi un baigi neciešu visiem stāstīt vienu un to pašu tad laikam jāuzdrukā šeit kaut kāda info! kaut gan cītīgākie kam kaut kas par mani interesē to tā pat zina un uzzinās! ;)

veselība?! atkal esmu uz pekām laikam pie vainas skriešana! :))

Sports? - Biju arī paskriet attālums nav liels un ātrumi netik, taču jāatzīstas, ka nebiju skrējis bišķi vairāk par mēnesi, man nebija ne sporta tērps, ok kaut kādas bikšeles un krekliņu atradu un arī neko vairāk nevajadzēja, pluss vēl nav iegādātas skrienamās kediņas, kas ļoti vajadzīgas skrienot lejā no kalna.. bet par šo visu es varu arī nežēloties, jo galvenais kas man nebija, tas ir spēks,.. paskriet vispār nevarēju, tāda nāve, smagi un grūti... likās ka tūlīt atlikšu ķelli! :D mēnesis neko nedarīšana un kārtīga nepaēšana un negulēšana ir novedusi mani pie pilnīgiem enerģijas izsīkumiem. rīt ir doma šo pasākumu atkārtot, tikai mazliet vairāk skriet kalnā un lejā neskriet vispār, (zvanīšu lai brauc pakaļ) jo bez kediņām var aizmirst par lejā skriešanu kājas vienkārši tiek sasistas lupatās! kas galīgi nav tas ko vēlos!

darbs?! - strādāju, vai ko nopelnu?! īsti nezinu, paēdis esmu, pašam prieks par izdarīto un lēnām, lēnām tuvojos tam kāpēc to vispār daru, vēl kāds laiciņš gan paies, bet es cenšos un daru visu iespējamo, lai izpildītu visu ko kādreiz kādam esmu teicis un ko domāju! tad jau laikam jāsaka ka ir labi :P varbūt beidzot mazliet būšu iemācījies sevi piespiest uzturēties lidostās, jo līdz šim man viņas galīgi nepatika! :( bet nu jau Ženēvas lidostu šķiet zinu labāk kā savu pagalmu dzelzceļa ielā :) kaut gan mūs trenkā un ir jautri un ko tik cilvēki neizdomā lai izietu no situācijas un pārkāptu likumu nepārkāpjot viņu! :)

ikdiena?! - esmu pārvācies uz 3.st mazā mazā dzīvoklītī, ļoti mazu mazāku kā Rīgā..  kur dzīvoju kopā ar vienu džeku! bet galvenais kas šeit ir tas ir klusums un tīrība! :) jo lejā dzīvojot ar 7 cilvēkiem vienalga kāds darbu beidz kad tu guli un ne visi māk/grib ierasties klusi mājās! un ja Tev ir 3h miegam un esi nogulējis 1h un kāds ierodas un Tu pamosties ir grūti izkapāt nākamo darba dienu it īpaši ja tādas ir vairākas pēc kārtas?! tāpēc varu teikt ka arī ikdiena/sadzīve beidzot man patīk!

bildes šoreiz nebūs tāpēc, ka nedrīkstot likt tādas un kārdināt arī par dziesmu dabūju aizrādījumu, ka tagad atkarība esot! tāpēc šoreiz šī dziesma - bez dziļas domas un jēgas!





smaidam! :) par vienu smaidu šobrīd atdotu daudz.... bet kā teiktu kāds kas ko saka! :D šoreiz paklusēšu! :D    nākāmā dziesma jau galvā stāv! :) jauku nedēļas nogali! nepazūdam! drīkstiet arī mani pameklēt skype - radzins1987 jo tur vairāk esmu pieejams (ja nu gadijumā kādam kāda vēlme ar mani sazināties) jo ir doma nelietot telefonu, nemāku taupīt! :D bet mācos!

p.s uzvedamies godīgi... (protams ka ne ļoti...) - dzīvojam vienu reizi un šī ir tikai un vienīgu mūsu pašu dzīve, nav neviena kas mums ko varētu aizliegt! (tikai prātīgi, lai es pēc tam nedzirdētu teikumu ''radziņš teica'')



Nav komentāru: