otrdiena, 2013. gada 19. februāris

rakstiņš lielākiem bērniem

pulkstens ir o5:16 ir otrdienas rīts, kad publicēšu vēl nezinu!  tik tikko esmu atbraucis mājās! un nē šoreiz ne no darba, bet par to mazliet zemāk!

kopš Valentīna dienas, vai arī kā es viņu mēdzu saukt 4dienas ir pagājis mazs laiciņš, taču ir kāda jauna atziņa un iespējams arī nakts pie vainas, kad ir vēlme ko uzdrukāt (vai sanāks - nesolu) bija doma izdoties paskriet, bet nezinu kāpēc bet nebija laika. beidzot uztaisījām kopistisko rosolu, bija labs, nākamreiz gan taisīšu viens! :D  neatceros ko darīju 5dien bet izskatās ka nemaz neesmu tik slikts kā runā! :Dpienāk  6diena un jau o1:2o stūrēju mašīnu kalnā! un pirmais darbs varēja sākties! 6dien piedzīvoju tādas šausmas kā vēl nekad tāds bardaks uz Francijas ceļiem nebija redzēts! un nesaprotu to politiku :( mana sestdiena o1:2o-o1:oo! un 4 darbi paveikti. 7dien atkal darbs, īstenībā divi beigu beigās! un tad jau 1diena ar atkal diviem darbiem! un vakarā esmu mājās tāds besis, ka negribas pilnīgi neko nevaru 2h tikt līdz 3st vienkārši slinkums kāpt! laikam būšu bišķi izpumpējies! kas zina varbūt arī manas bačas nav mūžīgas?! :O bet kas notiek tālāk pienāk vēlāks vakars un puikām sagribās uz Ženēvu - šeit turpināt lasīt tikai ar vecāku atļauju vai kam virs 18! :D

puikas Ženēvā! doma viena braukt M..kās (rupji būs ja uzrakstīšu pilnu teikumu!) ekskursijas pēc un arī citu motīvu vadīts piekrītu stūrēt, jo pa lielam neviens braukt nevar/negrib. par cik šis pasākums tur ir legāls domāju ka arī pasākumu var mazliet aprakstīt, vismaz manu skatījumu uz šo visu! (protams džeku draudzenes nejautājiet - nezinu ar ko kopā biju ženēvā un ko viņi darīja!) aizvizinājāmies līdz ženēvai noparkojām auto un gājām izlūkos! pasākums interesants, bet es nosalu, jo man bija auksti, nezinu kā tām meitenēm ar knapi nosegtām/nenosegtām ''pakaļām'' nav auksti?! katrā ziņā izejot pa šo kvartālu ~10min es pārsalu un devos atpakaļ uz mašīnu jo zinu, ka šis pasākums laikam nav priekš manis (vairs nav, vai arī vēl nav) īsti nezinu bet doma vismaz man pašam ir skaidra! ka šādi es nemāku atpūsties/izklaidēties! nav radīts man! kādreiz būtu domājis savādāk, bet šodien kārtējo reizi pierādīju sev savu taisnību... :D bet zēni šovakar atpūtas pa smuko 4 puikas paspēja notriekt 565eiras pala....vēs tiesa gan šis skaitlis jādala ar 7 katrā ziņa standarta cena ir 80eiras 20min bet protams ir arī izņēmumi - atkarīgs ko spēj sarunāt var arī iemanīties 50eiras un var arī bez laika ierobežojumu.. kaut kas jauns atkal manā dzīvē.. īsti nezinu labs vai slikts, bet neko sliktu es pats neesmu izdarījis un ja būtu, tad arī varbūt pat neuzskatītu ka tas ir slikts, tikai zinu ka šāds pasākum nav un nebūs priekš manis! ;)


ko esmu paspējis piefiksēt, vai arī pēc šodienas atzīt, ka man kā nedzērājam (arī kafijas) franču kafija (vismaz krievu sievietes izmaksātā) gāja tīri tā neko pie sirds, katrā ziņā bija dzerama..

par šodienas dziesmu laikam izvēle krīt uz šo


un jāatzīstas, ka laikam šī ir vienīgā krievu valodā skanošā dziesma kuru es klausos un saprotu par ko dzied! :D 




Nav komentāru: