pirmdiena, 2013. gada 11. februāris

brīva diena

brīvdiena :) ir 9:39 bet esmu jau pamodies mazliet pēc 8. ir doma ko jums uzrakstīt, kopš pēdējā ieraksta nav pagājis ilgs laiciņš, bet laikam jau ir ko uzrakstīt! ;)

laikam pagājušā reizē salielījos par veselību, jo tagad man ir iesnas (mazas) bet ir! šķaudu ļoti daudz, varbūt pie vainas spožā saule- nezinu.. :( un sāp nežēlīgi spranda iespējams no entajiem km jo kopš 25.o1 esmu nobraucis bišķi vairāk par 7000km.. vēl pa šo laiciņu bija paspējis iestāties miega bads, jo 60h laikā bija pačučētas 5h un nesaprotu kāpēc es šobrīd neguļu laikam organismam liekas jocīgi ja šonakt vien jau ir čučētas 6h! :D
vēl beidzot arī mani saista   kaut kas šītāds! :D bet ar vienu noteikumu mašīnā ar so ok basiem, skaļums cik tā iekārta velk un ātrums kā minimums 140km/h vai vismaz serpentīnu ceļš ar ātrumu virs 90km/h der arī labs sniegains līkumains ceļš! :) bet jā pielietojums tām dziesmām atrasts! :D

vakardienas atgadījums Valmorel krutākajā viesnīcā ''Club Med" aizbraucu pēc klientiem un meitene kas tur strādā - simpātiska(normas robežās) sāk ar mani sarunu :) protams franciski, bet jocīgi ir tas, ko viņa vēlējās pajautāt/pateikt es sapratu, iespējams nesapratu nevienu vārdu, jo tos neatceros, bet viņas vēlmi sapratu! un NĒ viņa nevēlējās neko tādu! :P saruna bija par ikdienišķām lietām.

šodienas plānos ģenerālā mašīnas pucēšana, savādāk baigā miskaste palikusi! :D

šodien doma beidzot aiziet paskriet, par cik man arī ir nets beidzot pieejams tad vienu reizi pamēģināsim paskriet ar telefonu redzēs vai izdosies, bet vienu mazo aplīti varētu nezinu kā jutīšos ceru ka būs spēks paskriet.. bet vai man izdosies par to jūs uzzināsiet nākamajā ierakstā! :P


un šī  jums! laikam man sāk iepatikties Pink kā dziedātāja! jau otrais klips(kaut gan vairāk neesmu skatījies! :D) ir labs, un šeit arī vārdi liek mazliet padomāt un klausīties vēl un vēl! :)


''par to mēs ......., kad Tu .....''

Nav komentāru: