trešdiena, 2013. gada 6. februāris

o3.o2.2o13

miegs nāk bet doma ka vajadzētu beidzot ko ierakstīt! ;) jo iegāju apskatīties un biju patīkami pārsteigts par Jūsu interesi par šo lapeli! ;)





Ko lai jums uzraksta?! lielākā daļa jau zina, ka esmu mazliet izbraucis no Lv šobrīd atrodos Francijā pilsētiņā Moutiers - respektīvi visi labākie slēpošanas kūrorti 20-60km attālumā! ;)

respektīvi dzīvojos Alpos un nop kalnā neesmu bijis, lai kā arī vēlētos! :) un zinu ka kādreiz noteikti mēs atbrauksim nošlūkt no kalna!




ko lai pastāsta par sevi?! esmu veselāks par veselu! :) vismaz nav ne iesnas ne klepus. visā visumā ir ok! :P vienīgais kas man nenormāli pietrūkst ir skriešanas, jūtos ar katru dienu tukšāks, Lv ja neskrēju likās ka uzlādējos, šeit kaut kā otrādi palieku tukšāks un tukšāks :( bet zinu kad būs iespēja tad sākšu skriet! bet pagaidām jātiek uz pekām ar kāju...



Beidzot varu arī es teikt, un arī esmu darījis to ''braukājis pa mākoņiem" vairs ne tikai ar vārdiem bet nu jau ar darbiem iebraukt mākonī šeit ir reālāk par reālu un neko neredzēt vairāk par 10m arī! :)


beidzot ir patīkami braukt ar 130km/h un neko nepārkāpt! :D ja uznāk sniegs, tad vispār esam kingi uz ceļa, jo fraņči braukt nemāk! kaut gan jāatzīst kulturāli ļoti! reizēm pārāk! ;) bet man patīk!


serpentīnos vēl trenējos reizēm kāds vēl paiet garām
augšā braucot īpaši ja ir klienti, tad lejā braucot par mums ātrāku nav! :D šeit saprotu kāpēc es gribu subaru :) kaut gan vienā dienā ejot pa bāni ~140km/h pietuvojos subaru un domāju varbūt tomēr no Subaru pārmesties uz Opel? ieraugot mani spogulī viņš ātri vien piespieda to pedāli kas ar labo kāju spiežams un es atkal nebiju vīlies un zinu ko es gribu! :)





Ieliku jums dažas bildītes ko uzmest acis! piedošanu par kvalitāti bildēts ar telefonu un dažas iespējams arī pie stūres esam! bet ceru ka jums patiks! ;)










ilgi gaidītais un īsais raksts gatavs, cerams radās jums maziņa nojausma kā man iet ko daru un kur esmu! nobeigumam uzvedaties godīgi kādreiz ļaujiet sev palīdzēt ne visu vienmēr vajag vienam izdarīt.. kaut gan neatceros kad baigi kādam ko prasītu! :D bet citus mācu uz gudrībām! vairāk gudru padomu šoreiz nebūs! :P paši ziniet kas kuram darāms un kā to izdarīt! ;)


PALDIES....

1 komentārs:

Anonīms teica...

:) jauki Tev tur!
ilzebū