piektdiena, 2012. gada 24. augusts

34.nedēļa

ir jau piektdiena, šodien ''plēstais'' grafiks tāpēc izmantoju iespēju un mazliet aplūkot šo nodēļu ;)

61.kārta Langa karte. vienu dienu biju atpūties tāpēc šodien bija pat nedaudz spēka pieļāvu vienu kļūdu kārtējo reizi nekoncentrējoties. bet pārējo distanci veicu bez lielām kļūdām tāpēc finišā pārsvars gandrīz 3min  

62.kārta Božas karte. sāku skriet kopā ar fin puiku, jo izdevās viņu pielauzt paskriet, bez orient, izturēja līdz 8kp :D karte jau man patika labāk arī uz kļūdām daudz laika nevarēju norakstīt un lija pasakains lietus, un visam bonuss ka beidzot mežā biju mazliet pēc16 un no cilvēkiem ne miņas, pasaka skriet :)

63.kārta Vālodzes karte. fantastiska kārta un ideāls treņiņs, lai arī braucot uz mežu man nemaz negribējās skriet un kājas vienkārši pilnas un smagas un ieraugot kādi cilvēki nāk ārā no meža man pat skatīties negribējās, pluss vēl tik daudz mašīnas un vakardienas slapjās drēbes katrā ziņā šausmas šausmu galā, taču ieejot mežā sāku skriet sajūtas fantastiskas, pirmo kļūdu uztaisu uz 4kp jo satieku pirmo cilvēku :O atstāju +2min dusmas uz sevi arī ceļa variants nebija labākais, pēc tam 13kp bez lielām kļūdām viena mazliet uz ceļa variantu, bet tas rūda raksturu, bet tad jau pirms starta brīdinātais 48kp :D visu izdaru perfekti, eju uz kp un tad gribu paņemt viņu bez lielas sabremzēšanās :D auts, noroku, un noroku vairākas reizes, pat tad, kad biju piesējies [erfekti un līdz kp 20m es aizgāju uz otru pusi! :D nezinu kas tas bija, bet man patika, smaids līdz ausīm, kaut šoedien atstāju uz šīm divām kļūdām +13min sajūtas pasakainas, protams mazliet ir iekšā, jo nenostrādāju līdz galam par to uz sevi esmu dusmīgs, bet kā treniņš ideāls, nedomājot par rezultātu! :)

par septembri mazliet sāk mākt šaubas, jo pašlaik no 10 dienām 8 esmu kur startējis, un jūtos tukš, kaut mēŗķis šogad ir tikai savāktie  km, nezinu vai pašlaik uzstādīto vēlmi būšu spējīgs īstenot un jap esmu pieteicies uz 21km orient! 30.o9 ceru, ka vēl būšu spējīgs paskriet un šobrīd dzenot km nenpbeigšu savas kājas! ;)

Nav komentāru: