otrdiena, 2012. gada 17. jūlijs

44.kārta Lielupe/ 45.kārta Maltuves purvs

par Lielupi karte ir jāsaka tā, ka kaut kas līdzīgs Šmerlim un Biķerniekiem, un man nepatīk, nezinu kāpēc bet nespēju nolasīt karti, kaut sākums bija labs, līdz 3kp kur mazliet uzbakstu un atstāju +56sek tad atkal divi labi kp un tad atkal izejā no kp aizvelku galīgi šķībi un pieplusoju vēl +1:03min tad zinot, ka esmu daudz jau atstājis, bija vēlme pielikt pie ātruma, kas uz nākamiem 13kp padevās ar mainīgām sekmēm pie vainas gan piesardzīgā orientēšanās, gan ātrums, kuru pēc Carnikavas mežiem pat uz pusi nevarēja attīstīt un tad vēl viena smaga kļūda, jūtot, ka līdz finišam palicis pavisam maz, un ir garš pārskrējiens skrēju cik jaudas, bet protams par kartes lasīšānu piemirsu! un beigu beigās izmisīga piesiešanās nepiekā noved pie 5min kļūdas, nesaprotu, kāpēc nebliezu līdz galam ātri nepiesējos un nepaņēmu kp kā tas būtu jādara, protams beigās turpat jau kp apvidū es biju! :D tad vēl skrienot uz pēdējo kp uztaisu mazu kļūdu, kas noved ne pie iepriecinoša rezultāta, bet galu galā labs treniņš... rezultāti M21AK

45.kārta maltuves purvs karte - uz šo man nemaz negribējās braukt, bezspēks un nav mūzas, bet beigu beigās ar stopiem aizbraucām, jo sarunātajam šoferim gadījās ķibele. uz startu izgāju ļoti vēlu mazliet pirms 19. zimējot karti kā jau nosaukumā maltuves purvs bija kp purvā un tas man lika nopūsties jo pirms nedēļas 4dien arī bija purvs un bija smagi skriet,. un vakar jau lielupē nebija spēka. distances sākums diezgan elementārs pirmie 5kp ātrākie un iegūts pārsvars -1:06min tad pēc splitiem +11sek šeit skrēju piesardzīgi jo nebja vēlmes kļūdīties, tad uz nākamo jau atkal uzbliežam ar ātrumu un skrienot uz nākamo izskrienu ārā no kartes, to ātri saprazdams atgriežos kartē un paņemu kp +21sek un tie arī bija vienīgie 2kp uz kuriem es atstāju laiku, pārējie spliti ir mani distancē likās ka ātrums ir liels, bet beigās ieraugot rezultatus nebiju ļoti priecīgs, jo vidējais ātrums 5:52min/km Carnikavā 5:25min/km kaut likās ka šeit skrienu ātrāk, iespējams purvi paņēma daudz laiku, jo tur ātrums noslīdēja līdz 6:30min/km. kopumā esmu ļoti apmierināts ar savu sniegumu, jo izdevās viena no tīrākajām, ja ne pat tīrākā sacensība :) rezultāti M21AK protams skatoties M21AL distanci esmu pārsteigts, kā var tik ātri paskriet, jo zaudēju uz ātrumu daudz :( secinājums, ka kaut kas jādara ar ātrumu,. - visā visumā esmu apmierināts, ka nu jau spēju 2/3dienas noskriet labā līmenī tikai nesaprotu, kāpēc 3dienā ir ok, par pirmo viss skaidrs svaigums pēc 4brīvām dienām, bet 2dienā man vispār nav spēka un 3dienā atkal varu piespiest sevi atstrādāt...

tā lūk šodien mēģināšu iemest jauno rakstu par 46.kārtu, kā man tur būs veicies! ;)


Nav komentāru: