piektdiena, 2012. gada 8. jūnijs

30.kārta, Magnēts, Urga

šīs nedēļas trešās sacensības un mēneša pirmās trīs kārtas aizvadītas, kā teiktu Didzis, pirmajā iesildamies, otrajā uzskrienam, trešajā atssildamies, šoreiz tā arī sanāca... par pirmām divām kārtām jau ir uzrakstīts, palikusi tik trešā nu tad par to mazliet...

par karti biju patīkami pārsteigts,  ka nebija sprints un bija kaut nedaudz zaļā krāsa pielietota zīmējot karti... tātad pati distance kā jau sāk ierasti palikt, tad sākam ar 31kp tas komentārus neprasa, 33kp arī tikai aizskriet, un uz šiem arī ātrākie laiki tad jau 36kp  sākums labs, virzos, gar izcirtumu pārkāpju pāri grāvim bija doma trāpīt uz perpendikulāro grāvi, bet neredzu viņu sākumā eju dziļāk mazliet taustos un piesonos savam grāvim, tālāk jau kp problēmas nesagadā, otrais splits 3sek 39kp jau garāks pārskrējiens skrienu pa taisno pa virzienu, mazliet koriģējot bet turos pēc virziena, un skatoties splitos esmu šokā :O labākais splits, un pietam pamatīgi 1min 14sek ātrāk par otro! labs pamats uzvarai - 40kp bez kļūdām vēl mazliet palielinu pārsvaru nu jau tas kopā pār tuvāko sekotāju 1min26sek 41kp, šeit mēginu droši, lai nebūtu beigās zaļajā jāskraida un jāmeklē laiks mazliet paiet, bet kp mans tālāk 38kp sakumā bija doma līst laukā, bet kad paņēmu 41, sapratu, kā būtu pareizāk, un atpaksājās  19sek 42kp ejot uz 42 jau mazliet kļūdos, bet ta īsti nekoncetrējoties, un spēka izsīkumi arī jau tuvu! :( un atstāju 29sek,. tālāk 43kp dienas sliktakais kp :(  skrienu un redzu kalnu kas pa labi, bet tik un tā velku uz viņa pusi, virziens pazaudēts, kartē nesskatos un beigu beigās saprotu, ka esmu pie grāvja ar ceļu, tad aši piesienos uz velku uz kp! 2min 31sek atstāts :( un šeit arī spēki beidzās! :( no pirmās atkrītu uz trešo zaudējot 1min un 14sek  46kp eju cik nu spēka bet atstāju vēl 12sek 54kp paņemu tīri, bet lēnām un pirms kp eju, jo nevaru paskriet, agrāk reizēm iezagās doma par iešanu, tagad es to arī daru! :D spliti pārsteidz labākais splits par 6sek, bet līderim pievelku 20sek 48kp atkal tikai taisni piesienos krāvja galam un kp mans viegli, bet lēni, bet spliti nemānās atkal ātrakais 10sek, bet liderim atlieku 18sek  uz 49kp vienkārši smuki aizeju un vēl 10sek liders mazliet sakļūdas un nu jau es viņam zaudēju 22sek pēc 13/19kp  uz 50kp es muļķīgi ieskrienu izcirtumā un divas reizes lecu pāri grāvim, pluss skrienu pa izcirtumu un ķeru asas izjūtas ar nātrēm! :)  dēļ savas muļķības atstāju 8sek tālāk mazliet garāks uz 51kp skatoties splitos saprotu, ka mans ceļs bija pareizais, tikai ātrums pietrūka paņemu kp kā otrais vienam izdevās par sekundi labāk, bet pēc šī esmu pirmais jo līdz šim līderis vai nu kļūdījies vai kā, bet atstāja šajā kp 46sek  nu jau par 16sek priekšā esmu es! :) 55kp nezinu kā bet labākais splits, kaut atceroties vakardienu man ta nelikās, ka tā varētu būt, jo trīs dienas pēc kārtas sacensības fiziski smagi un ātrums nekāds, bet pārējie arī laikam gursts! pieplusojam vēl 17sek 56kp elementārs, bet man nav spēka. 57kp   nespēju nolasīt un uzlikt precīzu virzienu uz īsto koku, tapēc izmetu mazu loku un atstāju 17sek! :( - sitā kļūdīties beigu daļā nedrīkst! :( uz  100kp paliek tikai skriet, mēģinu dabūt visu laukā  labi, ka mazs gabals bija! finišā vienkārši pakrītu un nespēju piecelties, bezspēks!

šodien agrā darba diena 5:05 jau bija jābūt darbā, cēlos 4:25 bet tik un tā vakarā sagaidīju rezultātus, kuri paradījās ~23:00 un patīkami mani pārsteidza, nebiju gaidījis, ka izdosies šodien uzvarēt +32sek un vēl ar tik sliktu rezultātu vidējais ātrums 7:35min/km  protams ja nebūtu zaļš mežš man tas nebūtu izdevies.. katrā ziņā ar šonedēļās sniegumu līdz šim esmu apmierināts iz izdevies paņemt 2962/3000punktiem kas laika izteiksmē prasīja 1:43min vēl palikuši šonedēļas pēdējie mači rīt LČ sprints Dobelē, pašlaik kausa kopvērtējumā V21 esmu otrais, vēl palikušas 3sacensības un tāpēc šajās uzvarēt būtu ļoti noderīgi, bet būs arī ar ko pacīnīties, pluss fiziskais sagurums! :( rīt ceru ieskriet trīniekā! ;)

Nav komentāru: