trešdiena, 2012. gada 6. jūnijs

29.kārta, Magnēts, Lapsas


29.kārta, Magnēts, Lapsas - šodien biju paskriet, uz sacensībām mani veda pazīstams cilvēks sabiedrībā, tagad zināšu arī es  kas ir Juris Vaidakovs. 


vakar esot kangalē neko labu par šodienas mežu Lapsas nedzirdēju un tas mani iepriecināja, šodien ierodoties sacensību centrā saņemot karti, biju tikai mazliet priecīgs, jo gaidītā drausmīgā karte, bija ļoti vienkarša un likas vilties vakardienas dzirdētā, ''netici visam ko citi saka'' un jau sapratu, ka šodien būs grūti cīnīties par uzvaru, jo bez ātruma neiztikt! šodienas garums 6060m 20kp sazīmēju karti un dodos mežā (pagaidām karte un rezultāti nav zināmi, bet uzrakstīšu jau laikus!) pirmais kp31 aizeju bez kļūdām, un skatoties splitus šokā 3:41min/km veikli :O nākamais kp35 garāks pārskrējiens, kur vēl tagad pētot kartē nevaru saprast labāko ceļa izvēli, redzēsim splitos, bet pašu punktu un līdz tam aizgāju bez liekas maldīšanās, ātrums protams jau atbilstošaks man 6:52min/km tālāk jau kp36 šeit varbūt varēja mazliet savādāk es izrāvu cauri izcirtumam, un pa valni droši līdz stigai, pāri grāvim piesienos pie klajuma un paņemu punktu ideāli, (šodien visi kp bija vienkārši un nebija paslēpti) 37kp punkts tīri, bet nav ātruma 38kp jau mazliet paraustos, bet trāpu 39kp pa skaisto, bet ātrums nekāds 40kp  tīrs kp un ātrums jau labāks 4:58min/km bet šeit tikai skriešana 41kp kamēr izlemju pa kururieni tikmēr laiks iet, un esmu lēns punkts paņemts labi bet jau 8min/km :( 42kp eju piesardzīgi un lēnām, nav vēlmes kļūīties, piefiksēju katru detaļu un kp kabatā, laiks lēns, domāju, ka labākajiem šeit atstāju 20sek, bet gaidam splitus! tālak 43kp  elementārs kp 44kp itkā vienkārši, bet ĀTRUMS 45kp  tīri jau skrienot iekšā izcirumā novērtēju skatu, kur ir kp otrā pusē! 46kp šeit varēju zaudēt uz ceļa izvēli un iešanu 30m pirms paša kp jo nebija spēka! :( tālāk 34 esmu lēns, un mazliet papeldu jo kaut kā īsti neiebraucu situācijā, bet lai kur es šodien ietu kp paši nāca pie manis! :)) 33kp vienkārš kp izvēlos purva variantu uz 53kp skrienu pa ceļu, bet nav ātruma, uz 54kp jau sakļūdos, nav daudz bet 15sek īsti nezinu, kāpēc izvēlējos iet atpakaļ uz uz ceļa un atkal iekšā! tālāk 55 šeit nenolieku precīzu virzienu izejā no kp un īsti vairs nav kam piesieties, tāpēc izvelku daudz pa labi un piesienis, ceļu atcarojumā tālāk jau elementāri uz kp bet kļūda uztaisīta 1min30sek toč tad 56kp izvelku lidz stikai un kustos uz priekšu ātrums priekš beigām un tādu elementāru kp kur tikai jāskrien ir lēns 6:05min/km tad jau tikai 100kp arī tikai skriešana un finišēju ar laiku 00:42:29 = 7:00min/km kļūdās nav vairāk par 2min, ātums un mazliet iešana domāju. tik tikko publicēti rezultāti M21AK ir izdevies šodien atrast kp viss ātrak par nepinlām 2min es apsteidzis otro ātrāko ja daudz nekļūdos tad trešdienās spēju cīnīties ar ātrākiem,. jo mežs ir mazliet lēnāks! rīt atkal skriešana, mēģināšu maz atstāk kļūdās.... 

Nav komentāru: