svētdiena, 2012. gada 8. aprīlis

...

beidzot paroli atcerejos! :D

tagad klausos so dziesmu un doma mazliet uzrakstit! ;) - esmu paspejis piedalities divas vasaras magneta kartas! protams ar mainigam sekmem.. pirma karta bija atklasanas, smerla meza pie alfas, uzsaku diezgan mierigi, ka ari noveda pie pirmas kludas uz 3.kp :( 6min 20sek.. parejo distanci veicu ''pa lielam'' tiri, bet pa cik atruma ipasibas man vel nav un kadu laiku par tadam vel nedomasu, tad esmu apmierinats, ka izdevas veikt atlikuso distanci.. rezultats sogad izvelos M21AK grupu, jo garaku man nav pa spekam, bet sis grupas piedavata ''kipa'' sarezgitaka par atlikusam grupa ir ok lai stradatu ar galvu, pirms kajas vinas panak! nakamaja diena strats Imanta kur pirms gadiem 2vai 3 izdevas uzvaret stiprakaja grupa, bet sogad bija smagi! :D paskriet nebija iespejams, ne meza del, ne savu speju del, murgs! velos, celos kritu un sedeju! tas bija viss ko dariju iznemot skriesanu, jap un manas kedas mani pievila snoreju vinas x7! :D bet par cik jau sakuma sapratu, ka sodien neko nevaru izdarit, jo ari cimdi bija lieki, ari dubultas bikseles! :( beigu beigas stundu mocijos pa mezu pielavu rupju vienu kludu, pat nesaprotu KAA?! bet gadas! :D kopuma ar visu sedesanu pie entajiem gravjiem un snoresanu esmu apmierinats ar idealu treninu, rezultats nav spozi, bet ..... vel sodien kajas pilnas! :( sodien jau 7diena... doma mazliet ieest, jo jutos galigi tuks! :( un rit jau starts sprinta lieldienu! 2.7km doma noskriet zem 15min! redzes, ja nebus kludu un bus speks skriet, tad vajadzetu saiet, paslaik par to nekas neliecina, ka bus skriesanas diena.,.. nu luk mazliet atkal par manam aktivitatem! par parejo kur citur! ;)

priecigas Lieldienas Tev p....ii.

Nav komentāru: