svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

bija arī tāda diena

bija tas kādu laiku atpakaļ, bet katrā ziņā bija, par cik tagad man jau balss izbeigusies 3šo dienu, tad beidzot esmu ticis līdz domai uzrakstīt par tautas rogainingu vai arī drīzāk pusmaratonu, ko izvēlējos tomēr skriet,. 22.29km 16kp  tas jau bija 30/09/2o12 vienu reizi mūžā biju skrējis garāku distanci par 20km tas varētu būt bijis pirms gada. tad pēc noskrēju ~23km bet pēdējie 3km bija nāve.

par cik šogad jau mazliet bija sakrāta km bāze, tad gribējās piedalīties, vienīgi ahilejs vēl mocīja mani. bet galu galā tomēr aizbraucām un piedalījāmies :) uz starta mūsu grupā stājās 31 dalibnieks. saku distanci kopā ar kluba biedriem no OK Meridiāns Didzi.V un Kristapu.M pie pirmā kp jau satikām vēl 3konkurentus un izveidojās 6cilvēku grupiņa, tā arī atlika tikai skriet! sajutas sākumā labas, Kristaps tik ik pa laikam uzbļauj, kādā ātrumā veikts kārtējais km ātrums bija iespaidīgs 4:30-4:50min/km bija arī virs 5min/km bet ātrums bija labs! skaidri zināju ka līdz beigām šo ātrumu noteikti neizturēšu,. tāpēc vienīgais kas atlika, bija spridzināt līdzi tik cik spēka. bet kad pienāca laiks saslapināt kājas, sapratu, ka ar slapjām kājām kļūstu lēns, un nevaru paskriet! :( līdz 10kp vēl turējos kopā ar grupu, bet tad ~2kp pa ceļu jāskrien, un ar to man arī pietika jo līdz vairs netiku, tad man vēl atlika 6kp vienatnē protams arī krietni nometu ātrumu, jo arī kājas sāk sāpēt īpaši ceļgali! :( 12kp ir tur pat kur starts un skrienot uz viņu pieļauju domu, ka jābeidz, sasienu kurpes jau 3so reizi, padzeros paskatos kartē un domāju, pff kas tad tur vairs palicis?! kādi 6km, kas tas ir?! tā arī nolēmu pabeigt distanci, neatkarīgi no rezultāta. svarīgi šodien bija km! atlikušo distanci veicu lēnām un prātīgi, jo paskrit jau nevarēja! :D netālu no finiša pēdējā kalnā sāka krampji parādīties, tad tika vēl nomests ātrums, un pabeigta distanci, rezultātā 5.vieta un zaudējot 12min uzvērātājam Jānim.T 22.29km 16kp = o2:22:12 6:25min/km bet par cik līdzi bija GPS sekošana, tad patiesais attalums bija mazliet vairāk par 25km. pašam prieks, ka izdevās veikt šo distanci, protams ceļgalus nejutu vēl 2nedēļas, tagad so esmu atpakaļ uz pekām, tikai esmu sācis slinkot mežā neesmu bijsi kopš magnēta noslēguma Ropažos 07.1o.2o12 kur ar Didzi bijām aizbraukuši pēc mašīnas, kuru mums nez kāpēc neiedeva! :D tur mazliet paskrēju kur no 151 paliku 24, bet ātrums vēl joprojām nebija mans draugs, jo tas bija pirmais treniņs pēc tautas rogaininga! tāpēc sūdzēties nebija par ko arī pāris kļūdas distancē, kas noveda pie attiecīga rezultāta! :) nu jau pagājis labs laiks kopš neesmu bijis neko darīt, vienu reizi biju uz baseinu, ko istenibā laikam darīšu biežāk, tad vēl jāaiziet līdz trenažieru zālei, un laikam jāsāk 6dien 7dien skriet! tikai būs jāpalūdz bikšeles lai man sašuj, cerams, ka neateiks! :)  oks, kā teiktu burkāns vēl viens teksts bez komatiem un garumzīmēm vienā teikumā gatavs! :)


nākamo apsolos mazliet ar domu, jo rakstot šo man patraucēja skype un mazliet arī draugiem.lv! :D

Nav komentāru: