ceturtdiena, 2012. gada 9. augusts

56.kārta Vārnukrogs

uz Vārnukrogu ar 13 autobusu līdz Liepezeram un tad caur mežu uz sacensību centru.mākoņi jau sāka vilkties, pirms starta izteicu vārdus, ka mežā dodos tikai tad, kad sāks līt! kamēr pārģēbos un sazīmēju karti nostājos uz starta un tad sāka līt - un kas var būt labāks par lietus sacensību?! :) PASAKA

karte, kā jau karte, ar detalizētu kāpu reljefu, kas laikam nav mana stiprā puse, jo nespēju sabremzēties tur kur tas nepieciešams. sākumu šoreiz sāku ātru un pirmos 6kp paņēmu ļoti ātri bet tad uz nākamo tempu turu, taču pirms paša kp kaut ko samulstu un izsitu sevi no ritma, un uz nākamiem diviem kp skatos priekšā jau cilvēki maldas, līdz ar to es izceļu nākamos 2kp, bet arī atstāju uz viņiem par daudz laika :( par ko man bija liels prieks ka spēju salasīt karti uz 41kp un tas uzsita azartiņu un aiziet nākamie 2kp auzas, jo lai lasītu karti es tikai skrienu :( tā bija lielākā muļķība un zaudēju tur daudz laika par to bija dusmas pašam uz sevi, pēc tam uz nākamo kp44 skrienu cik jaudas, tad kp46 un nesaprotamā veidā skrienot pēc virziena aizrauju pa labi :( un atkal laiks atstāts! tad pie kp skatos nākamo 31kp un izrādās ka pēdējais, esmu šokā kā jau beigas?! un protams orient izslēdzu un maucu, bet nonākot pie kp neko nesaprotu un vienkārši atstāju vairāk par 2min :( sviests. kā rezultātā M21AK 6.560km 16kp 7:25min/km

šodien lai gan esmu mazliet dusmīgs par orientēšanās sniegumu, kur kļūdījos tikai tāpēc, ka koncentrācija bija zudusi, vai arī vienkārši nekoncentrējos. taču esmu ļoti apmierināts ar otru pusi fizisko šodien izvēlējos mazliet neierastāku orient veidu vairāk skrēju kalnos, lai gan vieglāk ātrāk būtu apskriet apkārt. un prieks ka izturēju līdz beigām nu jau jūtu ka divas dienas pēc kārtas varu noskriet ;) līdz septembri vēl mazliet ir laiks jo septembrī plānojas nedēļā 5orient mači mēnesī vismaz 19sacensības, iespējams 20 no kurām 12magnēta kārtas, bet 7/8 būs 3stafetes, 1sprints, un tad atlikušās individuālās, jau tagad esmu pārliecināts, ka uz LČ maratonā es nedošos, bet viss vēl var mainīties!

Nav komentāru: