piektdiena, 2012. gada 25. maijs

jap laikam jau maijs, bet arī teiksim ta nebija par ko uzrakstit! maija menesi sports nav bijis mana prioritate, vakar domaju, ka varetu mazliet sakt rakstit, par dzives mulkibam, bet paslaiks sis projektins domas stadija! ;)

tatad maijs un sports bija divas stafetes, un abas pilnigi atskirigas, (ne tikai rezultatu zina!) saksim ar pirmo 13.o5.2o12 skreju ka vienmer treso etapu jo komandas biedri so ok A.Malējs, J.Butāns skrējām V21 man bija 7299m 20KP = 01:06.47 lai neteiktu savadak sudigak sogad nav bijis! :D..o  šogad pirmo reizi 1:10'000 kartē :D sakums jau drausmigs, pienemu stafesu mainu, bet kad dodos pec kartes mana kartes vairs nav? :O beigu beigas nemu iedod man citu un dodos distance! pirmie 3kp bakstos bet jau 5 atrast nav iespejams! :D protams beigu beigas ielasos un var sakt kusteties, nokert man vairs nebija ko un zaudet ari! :D kopuma mums visiem trim ne ta labaka diena! ;) rezultāti ...

nakamias pasaciens meridiānam 40gadi,. komanda jau specigāka, protams vājākais esmu es, jo Vieda Lūsa komentārus neprasa un A.Malējs tikko pierādija nakts cempī ka ir ātrs, plus sacensības cēsīs, kas man neko nedeva! pa cik pieminēju nakts čempi, jap šīs jubilejas stafetes notika pa tumsu, respektīvi starts 22:00 (kresla, bet ne mežā) pirmo reizi mūžā es skrienu pirmo etapu, jo meitenes bliez otro (nedaudz isaks) bet tresais paliek malejam pika melna tumsa (neesmu nakti orientejies! :D) tad nu starts














atliek tikai skriet, jo karte colet laika nav :P bet pie pirma kp, kad visi paskist jo bija farsts vai vienkarsi tris cela variantu saprotu, ka neko nesaprotu kad saprotu, kur esmu esmu pa vidu tad jasak tikai skriet, lenam kapinu tempu panemot 4kp nevienu neredzu, skrienot uz 5kp Matias no kautkurienes uzrodas bet prieksa jau redzu 3lampinas mazliet pakapinu un pie 6kp esmu nokeris, jo ir bardaks un kp panem viens un es, izradas, ka bijam pirmie kas panem, bet to es sapratu finisa! jo domaju, ka esmu beigu dala. tad tikai bliezam, man nekas cits neatlika, ka sedet aste un parbaudit virzienu neko citu ari tada atruma nespeju darit, jo speka jau pat nebija skriet! :D tad 12kp mums atskirigs, man talakais farsts, ar kp nekadas problemas, bet skrienot uz vinu sak sans sapet, un krietni nometu tempu, tad gars - elementars parskrejiens, kur bija tikai jaskrien, bet ne speka ne ari apavi, jo izvelejos nike, kas nu dien nebija tas ar ko vajadzeja skriet, visa distance sllapja un dublaina :( beigas tieku lidz finisam nododu stafeti otrajam etapam - Viedai Lūsai kā 5/22 ar 1min 8sek līdz pirmajai komandai Vieda nostrada tīri un paceļ mūsu komandu līdz 2.vietai, bet tad seko Malejs un tresais etaps, rezultats 8.vieta lai gan tikai jubilejas stafetes, bet tik un ta biju parsteigts par savu sniegumu, un sapratu, ka varu bliezt pirmo etapu, ko ari turmpak darisu... ;)

jap un vēl beidzot sodien pirma brivdiena, ko ari pilnvertigi izmantoju, noliekot pirmo ieskaiti skola! un pec tam uz mezu! nebiju apmeklejis mezu jau 13kārtas 13/3=4 respektivi 4nedelas! tagad parstavu Rigas satiksmi un ir to verts, sodien devamies ar bracinu uz mezu ieraugot karti sapratu, ka sodien maucamais, pirms distances tikai sazimeju kp, nepetot, kas un ka! sakums atrs, pirmie 10kp =15min  lidz 11kp tikai sikas kludinas, un atruma ipasibu trukums organisma, tad seko 3kludas pec kartas 12kp 13kp 14kp viena pec otras nekadigi nespeju savakties un tikt atpakal tempa,. kaut gan jaatzist, ka 13kp un 14kp nebija tie elementarakie sodien, sie tris kp man prasija 1min 30 sek kludas, tas protams salidzot ar parejiem musu grupas skrejejiem bet reali salidzinot ar 21AL tur zaudējums ir 2min 30sek tas vien liecina, ka ka musu grupa ir lenaki bet par cik nevaru paskriet, un vai kadreiz atkal varesu tad sis grupa man der, jo gatavojoties kapa2012 distances garumi bus lidzigi! ;)  tad vel lidz finisam 3kp, ta ari savakties nespeju, kaut ka beigas izmociju un beigu beigas rezultati ir 2min parsvars uz 6.51km, bet petot splitus, redzu, ka 3.vieta esosais, ir krietni atraks par mani paslaik mani glabj ka nekludos tik daudz! bet cik ilgi kludisies citi?! :D luk tads mans maijs lidz sim turmak isi apraksti par magneta kartam bus biezak, jo junija apmeklesu visas kartas lidz kapai. 

Nav komentāru: