svētdiena, 2012. gada 4. marts

mazliet

par cik par sportu, tad mazliet atsaksmi pavasaris ka neka tuvojas! biju aizdevies vakar uz magneta ziemas kartu kur izvelejos otro garako distanci 5,7km skriesanas zina vareja nemt ~3km jo paskriet vispar nebija iespejams, jutos drausmigi, un speks vispar pa nullem! laikam parak liela pauze uz sevi atstaj zinamu iesmaidu! distanci saku raita soli, bet protams man nebija cimdu un rokas sakuma atsala bet pec tresa punkta jau bija kermenis uzsilis un bija ok! kludas? bija bija mazliet kludas celu izvele, un pie pasiem punktiniem, bet kopuma jau iemitas takas nevareja nepamanit! :D galu gala rezultati skatami seit http://magnets.lv/rezultati/ziema_2011/40_karta/results.htm, kopuma esmu gandriz apmierinats iznemot dazus nozimigus sikumus, veseliba, nopirku magnetiskas saites celgaliem, itka skrienot sudzeties nevareju, bet tik un ta pec mazliet sapeja, bet mazliet, lielakais soks un parsteigums bija kad pargebos, muguras lejasdala iemetas es pat nezinu kas uz bridi paralizejot muguru, neko nevaru izdarit, stavi ka mulkits! :D tas man sausmigi nepatika, un ka teica astreologe, ir nenormali janobrezme ar sportu... bet es jau ta tikai loti, loti reti, pec operacijas otrie maci kops 21.o9.2o1o meridiāna pēdējās kārtas.pirms magneta skreju vel vienu reizi 17.o9.2o11 cesu rudens, bet tad ari sapratu, ka celi netur un nevaru paskriet, kur isteniba dabuju DNQ par to, ka neatzimejos starta, ko biju aizmirsi gadu nedarot! :D... vakardienas nobeigums bolinga, mazliet paspelejamies! :) tatad doma ir mazliet sakt paskriet, protams nav ne jausmas cik izdosies no visa!


Nav komentāru: