pirmdiena, 2012. gada 6. augusts

jūnijs/jūlijs

šovakar ir mūza un šis puika šovakar ir manā mūzikas listē, bet ne jau par mūziku šovakar. 
           labu laiku jau galvā doma ka vajadzētu kādu kopsavilkumu uzrakstīt, tāpēc ja šovakar izdosies uzrakstīšu par o6/o7 mēnesī paveikto. Turpmāk iespējams rakstīšu ik mēnesi.

JŪNIJS - sāku jau nopietnāk orientēties un samainu darba grafikus, turpmāk strādāju pirmajā maiņā ~4/6:00 - 13/16:00 tāpēc atliek laiks uzreiz pēc darba doties uz mežu protams nogurums un koncentrēšanās mežā bieži vien pieklibo, jo reti iekrīt, ka brīvdiena trāpās 2dien, 3dien vai 4dien tāpēc dienas režīms smags, bet tas tikai pozitīvi jo grūtāka ikdiena, jo labākus rezultātus iespējams sasniegt. tātad par jūniju. doma bija gatavoties kapa2o12 tāpēc mežā tika rādīti dažādi brīnumi un arī fiziskais nebija vispār, par katru kārtu nerakstīšu, jo to jau esmu izdarījis iepriekš!  mērķis bija noskriet visas Magnēta jūnija kārtas, startēt Dobeles sprintā. bet vienu dienu pirms kāpas es paņēmu brīvu tāpēc man tas tā īsti nesanāca, bet kopumā par jūniju savācu 14 orient kartes un pēc leģendām 85.36km dzīvē mazliet vairāk, par cik man vēl nav GPS pulkstenis tad nemācēšu pateikt cik, bet doma par to iegādi! kopumā jūnijs nebija izdevies, jo beigu beigās biju saguris un pārguris, gan morāli, gan fiziski, un galu galā man nekas prātīgs neizdevās kapa2o12. un uz tādas nekādas nots mans jūnijs beidzās!

JŪLIJS jau sākās labāk, kaut ari pirmā karte tajā pašā kapa2o12 toties morāli nostrādāju līdz galam un izdevās sakarīgs rezultāts. tad viena brīvdiena un 2dien magnēts, kur kā jau ziniet skrienu M21AK nav ne garākā, ne sarežģītākā distance, bet apzinoties pašam savu veselības stāvokli man neko vairāk pašlaik nevajag. magnēts uz kuru braucu ar domu, tagad var sākt, ja ne skriet tad orientēties, un izdevās no 13 kārtām 11 uzvaras, pirms tam man bija izdevies 21 kārtā uzvarēt 7reizes. iespējams nemanot bet ir fiziskais kaut cik nedaudz atgriezies, bet līdz līmenim kāds bija pirms gadiem 3-4 vēl tāls ceļš ejams, un man jau šķiet nesasniedzams, jo ceļgali pēc skriešanas paliek ļoti stīvi un ir pamatīgas sāpes :( kas noteikti iz uzlabojies tā ir orient prasme, iespējams, ka es maldos un magnēts tikai to nortulina, taču domāju ka nē, jo magnēts notiek ari ārpus Rīgas un ir arī kāds mežs kur mazliet vajadzīga arī karte, protams tajos mežos es bieži kļūdos ~3-6min taču jau ir labāk un saprotu, kāpēc un kas! visā visumā jūlijā tikai viens plānots starts Saulkrastu sprintā, kur es pamatīgi izgāzos :( un nākamajā kārtā magnētā es skrēju pirmo pusi distances ~3km par 2min ātrāk uz km nekā sprintā! :( Jūlijā beidzot izdevās piedalīties visās magnēts kārtās un vēl pie tam pārliecinoši, arī morāle lēnām uzlabojās organisms sāk pierasts pie daudzajām dienas h un mazu atpūtu un vēl spēju jau mežā koncentrēties, kaut ne līdz pašam finišam, bet ir daudz labāk nav slinkums to darīt, tas ir izdzīts, vienīgi tagad jāmēģina tikt galā ar problēmu, kas rodas uz pēdējiem kp jo širmis aiziet ciet un paliek tikai skriešana un kļūdos elementārās situācijās protams tikai uz beidzamajiem punktiem, vēl mazliet jūtu ka varu paskriet, vismaz pirmo dienu, otrajā tā javag piedomāt un ļauju mazliet paiet, bet trešajā spiežu jo zinu ka priekšā būs 4brīvas dienas, pa cik skrienu tikai mežā tas arī ir mans vienīgais treniņš! jūlijā 15 kartes 93.93km.

kopumā pa šo gadu no o1.o1.2o12 līdz o1.o8.2o12 273.12km tie ir uz leģendas lapiņām uzdrukātie tas gan man prasījis 38h 58min 30sek vēl šim visam par pasekot šajā lapelē

mazs ieskats augustā doma turpināt skriet magnētā un vēl aizbraukt uz Malienas kausu tas arī viss. un tad cerams bāze būs savākta, lai Septembrī varētu atrādīdies ;) tad jau tiekamies rīt magnētā! tagad gulēt, rīt atkal nedaudz pēc 4 jāceļas!

Nav komentāru: