ceturtdiena, 2012. gada 19. jūlijs

48.kārta plānupe

patīk man meži tālāk prom no Rīgas, šoreiz aiz Garkalnes 18km uz Alauksta pusi. jo šie meži ir vairāk vai mazāk smagi skrienami, un mazliet nepieciešams orientēšanās spējas. pirmais 33kp izvēlos ceļa variantu pa kreiso pusi un +2sek Henrijam - pirms starta izteica vēlmi šodien cīnīties ;) uz 34kp es kļūdos, nespēju nolasīt karti un x2 bliežu murgaini :D +2:02min 35kp skrienu pēc virziena pārskrienot otro grāvi nez kāpēc domāju ka man nepieciešams doties uz 33kp tāpēc mazliet saraustos, līdz tieku skaidrībā! :) uz 36kp eju piesardzīgi un precīzi, par ātrumu šodien nav īpaša vēlme domāt, jo pēc vakardienas grūti galvā doma, nepieļaut tālāk kļūdas. uz 37kp mani apdzen kāds puika, kurš lido, es viņu palaižu pat nedomājot sekot viņam pirms kp doma ka čalis izcels, bet protams viņš kļūdās līdz ar to arī es un nākas man skriet lieki par purvu :@ +24sek 38kp 39kp skrienu un mēģinu celt kājas augstāk, jo pa purvu paskriet grūti, bet izdodas atgūt -47sek uz 41kp izdodas atgūt vēl vairāk -56sek jo cītīgi lasu karti un ceļu kājas. uz 42kp jau smagāk, kurpe vaļā un maza virziena izvēles kļūda, kamēr sienu kurpi tikmēr jau +41sek uz 43kp un 44kp atkal atstrādāju, bet ātruma vairs nav taču -24sek un tad seko 47kp auzas+30sek, bet zinu ka atstāju vairāk jo iespējams ceļa izvēles variants bija uzvarošais, taču pie paša kp pavadīju vairāk par 1min :( 45kp 49kp 51kp cītīgi lasu karti un tas nes augļus -1:18min uz 100kp pazaudēju +12sek, bišķi gan aizskrēju pa kreisi, bet uzskatu ka šeit vainīgs ātrums.. katrā ziņā rezultāti M21AK izdevās apskriet Hentiju par 49sek tiesa šodien nebija ātruma, bet patīkami, ka šonedēļa noslēgusies ar 3/3panākumiem. jūlijs būs labs mēnesis un līdz ar šo kārtu kļūstu par M21AK kopvērtējuma līderi, iespējams būs pienācis laiks uzvilkt Didža iedoto kreklu ;)

Nav komentāru: